Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 09, 2024

HELLENiQ ENERGY: Στηρίζει το έργο του ΕΕΣ με Δωρεά 11 Απινιδωτών στο Παράρτημα Λαμίας

 

Σε δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας, που εστιάζουν σε βασικές κοινωνικές ανάγκες του νομού Φθιώτιδας προχώρησε για ακόμα μία χρονιά η HELLENiQ ENERGY, στο πλαίσιο της διοργάνωσης του εμβληματικού αγώνα ΕΚΟ Acropolis Rally, ο οποίος διεξάγεται με Μέγα Χορηγό και Χορηγό Ονομασίας την ΕΚΟ.

Συγκεκριμένα, η HELLENiQ ENERGY πρόσφερε 11 υπερσύγχρονους απινιδωτές στο Παράρτημα Λαμίας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, με στόχο να συμβάλει στην αναβάθμιση της ποιότητα ζωής των κατοίκων. Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε και την πρόθεσή της να καλύψει τις ανάγκες σε καύσιμα κίνησης του οργανισμού για υγειονομική και διασωστική κάλυψη του ΕΚΟ Acropolis Rally 2024. Με τη δωρεά αυτή η HELLENiQ ENERGY καλύπτει το κόστος κίνησης συνολικά 15 Κινητών Μονάδων Υγείας και διασωστικών οχημάτων του φορέα στις περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου και Αττικής, όπου διεξάγεται το «Ράλλυ των Θεών» από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου.

Οι 11 απινιδωτές παραδόθηκαν στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Λαμία, παρουσία του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών κ. Χρήστου Σταϊκούρα, του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της HELLENiQ ENERGY κ. Σπήλιου Λιβανού, του Προέδρου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού κ. Αντώνη Αυγερινού, καθώς της Προέδρου του Παραρτήματος Λαμίας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού κ. Μαριάνθης Ντούμα, ανώτερων διοικητικών στελεχών της HELLENiQ ENERGY και μελών-εθελοντών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Μέσα από τη δωρεά ιατρικού εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας, η HELLENiQ ENERGY επιθυμεί να ενισχύσει το έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, ενδυναμώνοντας την ικανότητα του οργανισμού να ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά σε έκτακτα περιστατικά, δίνοντάς του τη δυνατότητα να παρέχει υψηλού επιπέδου πρώτες βοήθειες.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία, στο πλαίσιο της διοργάνωσης του ιστορικού EKO Acropolis Rally, έχει υλοποιήσει μια σειρά ενεργειών εταιρικής υπευθυνότητας για τον νομό Φθιώτιδας στηρίζοντας έμπρακτα την τοπική κοινωνία. Συγκεκριμένα, έχει προχωρήσει στην ψηφιακή αναβάθμιση σε συνολικά 128 σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Φθιώτιδας, προσφέροντας τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό.

Επιπρόσθετα, το 2022 δώρισε ένα ηλεκτροκίνητο επταθέσιο αυτοκίνητο στο Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Στερεάς Ελλάδας, καθώς και έναν σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προκειμένου τα παιδιά και το προσωπικό του να μετακινούνται με άνεση και ασφάλεια, με ένα φιλικό προς το περιβάλλον όχημα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε: «Η HELLENiQ ENERGY, συνεχίζει τη δράση της με κοινωνική ευθύνη. Είμαστε σε συνεχή αρμονική συνεργασία, που φέρνει αποτελέσματα επωφελή για την κοινωνία. Θυμίζω ότι τα προηγούμενα έτη, η HELLENiQ ENERGY στο πλαίσιο διοργάνωσης και διεξαγωγής του Ράλι Ακρόπολις, προχώρησε σε σημαντικές χορηγίες στην περιοχή μας, υιοθετώντας σχετικές μας προτάσεις:

• Κάθε σχολική μονάδα της Φθιώτιδας προμηθεύτηκε σημαντικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό, όπως ηλεκτρονικοί υπολογιστές και βιντεοπροβολείς.

• Το Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Στερεάς Ελλάδας προμηθεύτηκε ένα νέο, ηλεκτροκίνητο, επταθέσιο αυτοκίνητο.

Και φέτος λοιπόν, βρισκόμαστε εδώ, στον φιλόξενο χώρο της ΔΕΥΑΛ, για να γίνει η παράδοση 11 νέων απινιδωτών, στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, στο Τοπικό Παράρτημα Λαμίας. Η προσφορά των απινιδωτών ενισχύει στην πράξη, την κρίσιμη υποστήριξη σε συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη. Και είναι σημαντικό πως ενισχύεται ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, ο οποίος επιτελεί έργο ιδιαίτερων απαιτήσεων, υποστηρίζοντας δράσεις που καλύπτουν ευρύ φάσμα υπηρεσιών, όπως η παροχή πρώτων βοηθειών. Συγχαίρω και ευχαριστώ την HELLENiQ ENERGY, γι’ αυτή την πρωτοβουλία, που αποτελεί παράδειγμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και μας γεμίζει αισιοδοξία για το μέλλον. Η ενέργεια αυτή αποτελεί πράξη υψηλής κοινωνικής ανταποδοτικότητας με πολύ θετικό κοινωνικό πρόσημο».

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της HELLENiQ ENERGY κ. Σπήλιος Λιβανός, ανέφερε: «Η HELLENiQ ENERGY στέκεται διαχρονικά στο πλευρό του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, αναγνωρίζοντας ότι με το έργο του εδώ και δεκαετίες βρίσκεται στην πρώτη γραμμή παροχής άμεσης και υψηλού επιπέδου φροντίδας. Για εμάς ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός αποτελεί έναν οργανισμό - θεσμό που λειτουργεί ως πυλώνας ασφάλειας κατά τη διεξαγωγή του ΕΚΟ Acropolis Rally, εξασφαλίζοντας την υγειονομική και διασωστική κάλυψη χιλιάδων θεατών και συμμετεχόντων. Με τη σημερινή μας πρωτοβουλία, επενδύουμε όχι μόνο στην ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα, αλλά και στην ενίσχυση της Περιφερειακής Ενότητας της Λαμίας και του νομού Φθιώτιδας ευρύτερα. Άλλωστε η HELLENiQ ENERGY, με υψηλό το αίσθημα ευθύνης απέναντι στον άνθρωπο, είναι σταθερά προσανατολισμένη στην υλοποίηση δράσεων, που ενδυναμώνουν την κοινωνία στο σύνολό της. Δεσμευόμαστε, δε, να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε προς αυτήν την κατεύθυνση, επενδύοντας στο αύριο της χώρας μας».

Ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού κ. Αντώνιος Αυγερινός τόνισε: «Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (Ε.Ε.Σ.) ευχαριστεί θερμά τον Όμιλο «HELLENiQ ENERGY Holdings S.A.» για την ιδιαίτερα γενναιόδωρη και ευγενική απόφασή του να προσφέρει ως δωρεά 11 τελευταίας τεχνολογίας απινιδωτές, που θα ενισχύσουν καθοριστικά το ανθρωπιστικό έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού στην Παροχή Πρώτων Βοηθειών αλλά και στις εκπαιδεύσεις χιλιάδων πολιτών σε αυτές σε όλη την Επικράτεια. Επίσης, για την παροχή δωρεάν καρτών καυσίμων για τις μετακινήσεις των εθελοντών και των διασωστικών οχημάτων του Ε.Ε.Σ. για την υγειονομική και διασωστική κάλυψη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024. Θεωρούμε τη μεγάλη αυτή χορηγία ως έμπρακτη απόδειξη εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας προ τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, αλλά και συνέχισης της μακροχρόνιας και αγαστής συνεργασίας μας προς ενίσχυση και ενδυνάμωση των δράσεών μας σε όλη την Ελλάδα. Επιπρόσθετα, η μεγάλης αξίας δωρεά αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση του τεράστιου ανθρωπιστικού, αλληλέγγυου και αλτρουιστικού έργου του Ε.Ε.Σ. σε όλες τις κρίσιμες και επιτακτικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας. Υποσχόμαστε ότι θα φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης του Ομίλου και θα συνεχίσουμε την αγαθοποιό δυναμική μας με τον ίδιο ζήλο και αυταπάρνηση. Παράλληλα, θα πρέπει να επισημανθεί η μεγάλη διαχρονικά ανθρωπιστική, αλτρουιστική, αλληλέγγυα κοινωνική προσφορά του Ομίλου, η οποία αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση».

Πηγή:www.insider.gr

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 06, 2024

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΛΕΣΜΑ


 Πηγη:www.pseep.gr

Εργαζόμενη τραυματίστηκε μετά από πτώση στον Ασπρόπυργο

 

Εργαζόμενη στα ΕΛΠΕ στον Ασπρόπυργο τραυματίστηκε την Τετάρτη 4 Σεπτέμβρη, μετά από πτώση και μεταφέρθηκε στο Τζάνειο νοσοκομείο, σύμφωνα με το Αγωνιστικό Μέτωπο Εργαζομένων στα ΕΛΠΕ.

Καλώντας «η ασφάλεια να γίνει υπόθεση των εργαζομένων», το Αγωνιστικό Μέτωπο σε ανακοίνωσή του σημειώνει ότι «άλλο ένα εργατικό ατύχημα που δεν οφείλεται στην κακιά στιγμή έγινε στον Ασπρόπυργο.

Το Αγωνιστικό Μέτωπο επισημαίνει ότι είναι το τέταρτο περιστατικό μέσα σε ένα μήνα (σε Ασπρόπυργο και Ελευσίνα) «που αποδεικνύει ότι τα μέτρα προστασίας από την πλευρά της εταιρείας είναι ανεπαρκή. Δεν δεχόμαστε αυτή η κατάσταση να γίνει καθημερινότητα. Είναι επιτακτική η πλήρης διαλεύκανση από ΚΕΠΕΚ των αιτιών που οδήγησαν και σε αυτό το "ατύχημα" έτσι ώστε να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για να μην υπάρχουν τέτοια περιστατικά στο μέλλον».

Απαιτούμε και διεκδικούμε από την εταιρεία που έχει ευθύνη να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα υγείας και ασφάλειας στο χώρο εργασίας μας, έτσι ώστε να γυρίζουμε όλοι υγιείς στα σπίτια μας, στους ανθρώπους που μας περιμένουν και όχι να καταλήγουμε στα νοσοκομεία. την επικείμενη συνεδρίαση του ΔΣ του ΠΣΕΕΠ πρέπει να συζητηθούν όλα τα θέματα που αφορούν την ασφάλεια των εργαζομένων και θα προτείνουμε να παρθούν αγωνιστικές πρωτοβουλίες για το σοβαρό αυτό ζήτημα. Απαιτούμε από την εταιρεία να καλύψει πλήρως τα έξοδα που αφορούν τη νοσηλεία,θεραπεία και αποκατάσταση της συναδέλφισσας. Στην ίδια ευχόμαστε καλή δύναμη και ταχεία ανάρρωση», καταλήγει η ανακοίνωση του Αγωνιστικού Μετώπου Εργαζομένων στα ΕΛΠΕ

Πηγή:www.902.gr

Ανακοίνωση ΔΥΝΑΜΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ 6/9/24

 



Πηγή: pseep.gr


Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 05, 2024

Οι Ευρωπαϊκές Πετρελαϊκές Επενδύουν στη Δέσμευση Άνθρακα Μέσω Αλάτων

 

Μία αμερικανική νεοφυής επιχείρηση προσελκύει το ενδιαφέρον των ευρωπαϊκών πετρελαϊκών, ερευνώντας τη δυνατότητα δέσμευσης άνθρακα μέσω αλάτων. Η Mantel Capture δημιουργήθηκε από τρεις απόφοιτους του κορυφαίου ΜΙΤ και πειραματίζεται με μία καινοτόμα μέθοδο συλλογής εκπομπών CO2 που θα μπορούσε να μειώσει κατακόρυφα το κόστος για τις ρυπογόνες επιχειρήσεις

Η Shell και η Eni είναι οι μεγαλύτερες επενδύτριες στο αμερικανικό start-up Mantel Capture, το οποίο έχει προσελκύσει επίσης επενδύσεις από την ΒΡ, καθώς και μία σειρά πράσινων επενδυτικών ταμείων. Ο πρώτος γύρος συγκέντρωσης κεφαλαίων κατάφερε να αγγίξει τα 30 εκατομμύρια δολάρια, αρκετά προκειμένου η Mantel Capture να κατασκευάσει μία μονάδα δέσμευσης άνθρακα σε ένα πραγματικό εργοστάσιο παραγωγής χαρτιού. Η πειραματική μονάδα στοχεύει να συλλέξει 1800 τόνους ρύπων CO2 σε ετήσια βάση, ποσότητα που είναι σχεδόν 10 φορές μεγαλύτερη από τις εργαστηριακές καταγραφές.

Σχέδιο της μονάδας δέσμευσης άνθρακα. Πηγή: Mantel Capture. 

Η Mantel Capture χρησιμοποιεί λιωμένα άλατα, ιδανικά για τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν εντός των καμινιών και των λεβήτων που υπάρχουν στις βιομηχανικές μονάδες. Το πλεονέκτημα αυτής της μεθόδου είναι πως απαιτεί πολύ λιγότερη ενέργεια, κάτι που μειώνει δραματικά το κόστος της δέσμευσης άνθρακα. Αξίζει να σημειωθεί πως το υψηλό κόστος είναι το πραγματικό τροχοπέδη στην ανάπτυξη των τεχνολογιών δέσμευσης, καθώς η επιστημονική γνώση υπάρχει σχεδόν για έναν αιώνα, αλλά η έλλειψη πόρων δεν έχει επιτρέψει την εφαρμογή της. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Mantel Capture, η καινοτόμος προσέγγισή τους θα μπορούσε να ρίξει το κόστος στα 30-50 δολάρια ανά τόνο, καθιστώντας τη διαδικασία οικονομικά βιώσιμη.

Οι μέθοδοι δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα συγκεντρώνουν όλο και μεγαλύτερο επενδυτικό ενδιαφέρον καθώς οι ρυπογόνες βιομηχανίες καθυστερούν τις διαδικασίες απανθρακοποίησης. Ωστόσο, η προσέγγιση της συλλογής έναντι της μείωσης των ρύπων δέχεται κριτική από τους περιβαλλοντικούς ακτιβιστές που πιστεύουν ότι το net zero μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω της ριζικής αλλαγής του παραγωγικού μοντέλου.

Πηγή:www.energia.gr

Η BigSolar προμήθευσε φωτοβολταϊκά πλαίσια για τον φ/β σταθμό αυτοπαραγωγής της HELLENiQ ENERGY

 

 Η BIGSOLAR, από τις μεγαλύτερες εταιρείες εισαγωγής και διανομής βασικού εξοπλισμού φωτοβολταϊκών συστημάτων της χώρας, επιλέχθηκε -μετά από διαγωνισμό- να προμηθεύσει στη HELLENiQ Renewables, θυγατρική της HELLENiQ ENERGY, τα φωτοβολταϊκά πλαίσια για  τον νέο φωτοβολταϊκό σταθμό αυτοπαραγωγής με ενεργειακό συμψηφισμό, που κατασκευάστηκε στη Βιομηχανική Εγκατάσταση Μεγαρέων.

Συγκεκριμένα, η BIGSOLAR προμήθευσε 5.220 φωτοβολταϊκά πλαίσια διπλής όψης τεχνολογίας N-type, ονομαστικής ισχύος 575Wp, του οίκου JA SOLAR, ενός εκ των τριών μεγαλύτερων παραγωγών φωτοβολταϊκών πλαισίων παγκοσμίως. Το ήδη ολοκληρωμένο έργο έχει εγκατεστημένη ισχύ 3MWp και βρίσκεται σε λειτουργία από τα τέλη Μαΐου.

Με τη νέα αυτή συνεργασία, η BIGSOLAR συνεχίζει τη συμβολή της στη διαδικασία μετασχηματισμού της HELLENiQ ENERGY σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο βιώσιμων ενεργειακών λύσεων χαμηλού αποτυπώματος άνθρακα, με έμφαση στην παραγωγή και εμπορία ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές.

Πηγή:www.energymag.gr

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ 5/9/24


 Η ασφάλεια στην εργασία να γίνει υπόθεση των εργαζομένων

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

​Χθες, 4 Σεπτέμβρη άλλο ένα εργατικό ατύχημα που δεν οφείλεται στην κακιά στιγμή έγινε στον Ασπροπυργο. Συναδέλφισσα τραυματίστηκε από πτώση και μεταφέρθηκε τραυματισμένη στο Τζάνειο νοσοκομείο. Είναι το τεταρτο περιστατικό μέσα σε ένα μήνα που αποδεικνύει ότι τα μέτρα προστασιας από την πλευρά της εταιρειας είναι ανεπαρκή. Δεν δεχόμαστε αυτή η κατάσταση να γίνει καθημερινότητα.

Είναι επιτακτική η πλήρης διαλεύκανση από ΚΕΠΕΚ των αιτιών που οδήγησαν και σε αυτό το «ατύχημα» έτσι ώστε να παρθουν όλα τα αναγκαία μέτρα για να μην υπάρχουν τέτοια περιστατικά στο μέλλον.

Απαιτούμε και διεκδικούμε από την εταιρεία που έχει ευθύνη να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα υγείας και ασφάλειας στο χώρο εργασίας μας, έτσι ώστε να γυρίζουμε όλοι υγιείς στα σπίτια μας, στους ανθρώπους που μας περιμένουν και όχι να καταλήγουμε στα νοσοκομεία.

Στην επικείμενη συνεδρίαση του ΔΣ του ΠΣΕΕΠ πρέπει να συζητηθούν όλα τα θέματα που αφορούν την ασφάλεια των εργαζομένων και θα προτείνουμε να παρθούν αγωνιστικές πρωτοβουλίες για το σοβαρό αυτό ζήτημα.

Απαιτούμε από την εταιρεία να καλύψει πλήρως τα έξοδα που αφορούν τη νοσηλεία, θεραπεία και αποκατάσταση της συναδέλφισσας.

Στην ίδια ευχόμαστε καλή δύναμη και ταχεία ανάρρωση.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΕΛΠΕ

Διαμαρτυρία στο Δημοτικό Συμβούλιο Ελευσίνας ενάντια στη διέλευση αγωγών των ΕΛΠΕ μέσα στην πόλη

Παράσταση διαμαρτυρίας στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ελευσίνας, όπου θα τεθεί προς συζήτηση το ζήτημα της εναλλακτικής όδευσης των...