Τρίτη, Σεπτεμβρίου 17, 2024

Φωτιά στη Motor Oil: Τρεις τραυματίες - Tι αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας

 

Σε ύφεση είναι η φωτιά που ξέσπασε το απόγευμα της Τρίτης (17/09) στον χώρο των παλαιών διυλιστηρίων στις εγκαταστάσεις της Motor Oil, με αποτέλεσμα να σημάνει συναγερμός και να κινητοποιηθούν μεγάλες επίγειες και εναέριες δυνάμεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τρεις ελαφρά τραυματίες από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας έχουν μεταφερθεί με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και ΙΧ στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου. Επιπλέον, σύμφωνα με την εικόνα που έχουν οι Αρχές, από την πυρκαγιά δεν απειλούνται έμφορτες δεξαμενές.

Η ανακοίνωση της Motor Oil

«Σήμερα 17 Σεπτεμβρίου στο χώρο των μονάδων διύλισης του νοτίου διυλιστηρίου των διυλιστηρίων της Motor Oil στους Αγίους Θεοδώρους εκδηλώθηκε σοβαρής έκτασης πυρκαγιά από άγνωστες μέχρι στιγμής αιτίες.

Η κατάσταση είναι σε ύφεση. Από την πυρκαγιά έχουν τραυματιστεί ελαφρά στα άνω άκρα 3 εργαζόμενοι συνεργαζόμενης εταιρείας εργολάβων, οι οποίοι διακομίστηκαν στο Νοσοκομείο Κορίνθου και λαμβάνουν όλη την αναγκαία φροντίδα.

Από την αρχή του συμβάντος είμαστε σε αγαστή και συνεχή συνεργασία με τις αρχές. Ευχαριστούμε το Πυροσβεστικό Σώμα και τους ανθρώπους του, αλλά και τους ανθρώπους μας στο διυλιστήριο για τη συνεργασία τους από την πρώτη στιγμή», καταλήγει η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας.

Πηγή:www.cnn.gr

Ιταλία: Έτοιμη να Συμμετέχει στα Νέα Πυρηνικά Έργα η Edison

 

Με την ιταλική κυβέρνηση να προωθεί την επιστροφή στην παραγωγή πυρηνικής ενέργειας, η Edison δήλωσε έτοιμη να συμμετέχει στο φιλόδοξο σχέδιο. Εξάλλου, η Edison αποτελεί θυγατρική της γαλλικής EDF, της κυρίαρχης ευρωπαϊκής δύναμης στον κλάδο της πυρηνικής ενέργειας. Ωστόσο, οποιοδήποτε σχετικό έργο στην Ιταλία θα πρέπει να ξεπεράσει τον σκόπελο της απαγόρευσης που είχε επιβληθεί στη χώρα από το 2011

Τον Ιούνιο του 2011, οι Ιταλοί είχαν ψηφίσει για την απαγόρευση της πυρηνικής ενέργειας κατά 94%, μία απόφαση που είχε συνδεθεί με την τότε πρόσφατη καταστροφή στο εργοστάσιο της Φουκουσίμα. Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος είχε καταγραφεί ως πρωτοφανής ήττα για τον τότε Πρωθυπουργό Σίλβιο Μπερλουσκόνι, ο οποίος σκόπευε να επανεκκινήσει το πυρηνικό πρόγραμμα που είχε εγκαταλειφθεί ήδη από τη δεκαετία του 1980. Ωστόσο, αυτή η παγιωμένη πολιτική αναμένεται να τεθεί εκ νέου υπό διαπραγμάτευση από την κυβέρνηση Μελόνι.

Η Μελόνι δηλώνει αποφασισμένη να προχωρήσει στην κατασκευή νέων πυρηνικών έργων. Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, μία σειρά ειδικών καταρτίζουν νέους νόμους για τη λειτουργία πυρηνικών μονάδων με στόχο να τις φέρουν προς ψήφιση στις αρχές του 2025. Η κυβέρνηση σκοπεύει να πείσει τους πολίτες πως οι νέες πυρηνικές υποδομές είναι διαφορετικές από εκείνες που υπήρχαν κατά τη δεκαετία του ’80, καθώς αποτελούνται από τους πιο ασφαλείς και αποδοτικούς αντιδραστήρες τρίτης γενιάς.

Τα στελέχη της Edison δεν δίστασαν να εκφράσουν το ενδιαφέρον τους, δηλώνοντας η επιχείρηση μπορεί να ξεκινήσει την παραγωγή πυρηνικής ενέργειας μέχρι το 2040, εφόσον αλλάξει το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο. Πέραν της Edison, στο έργο θα συμμετέχουν οι κρατικές Ansaldo Nucleare και Enel, καθώς και η Newcleo που εξειδικεύεται στην πυρηνική ενέργεια. Στόχος της κυβέρνησης είναι η πυρηνική παραγωγή να φτάσει το 11% του ενεργειακού μείγματος μέχρι το 2050.

Υπενθυμίζεται ότι η Ιταλία είναι το μοναδικό μέλος των G7 χωρίς πυρηνικά εργοστάσια. Αυτό το χαρακτηριστικό θεωρείται μειονέκτημα πλέον, καθώς όλο και περισσότερες κυβερνήσεις στρέφονται στην πυρηνική ενέργεια ως την αποδοτικότερη λύση στη διαδικασία απανθρακοποίησης. Μία πρόσφατη μελέτη του ιταλικού think tank The House of Ambrosetti σε συνεργασία με την Ansaldo Nucleare και την Edison, κατέληξε πως ο συνδυασμός πυρηνικής ενέργειας και ΑΠΕ μπορεί να οδηγήσει σε εντυπωσιακά αναπτυξιακά αποτελέσματα.

Πηγή:www.energia.gr


Πενταετής συμφωνία της Gastrade με τη Venture Global για δώδεκα φορτία LNG ετησίως στην Αλεξανδρούπολη

 

Η αμερικανική εταιρεία LNG Venture Global υπέγραψε πενταετή συμφωνία με την Gastrade για την επαναεριοποίηση έως και 1 εκατομμυρίου μετρικών τόνων LNG στο FSRU της Αλεξανδρούπολης με διάρκεια πέντε ετών.

Σύμφωνα με το Reuters, η έναρξη της συμφωνίας ορίζεται το επόμενο έτος και το αέριο θα προέλθει από δύο από τις εξαγωγικές εγκαταστάσεις της Venture Global στη Λουιζιάνα, δήλωσε η εταιρεία την Τρίτη.

Η συμφωνία θα επιτρέψει στην Venture Global πρόσβαση στο LNG της Αλεξανδρούπολης, αυξάνοντας την ικανότητά της να φτάσει στις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ανέφερε.

Η εταιρεία θα αποκτήσει πρόσβαση στο 25% της συνολικής χωρητικότητας του τερματικού σταθμού ή περίπου 12 φορτία ετησίως.

«Αυτή η κίνηση ενισχύει περαιτέρω τις δραστηριότητές μας αυξάνοντας τα περιουσιακά μας στοιχεία σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού LNG, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής, της αποστολής και της επαναεριοποίησης», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Venture Global, Mike Sabel.

Πηγή:energypress.gr

Πελοπόννησος: «Όχι» στην τοποθέτηση ανεμογεννητριών από 46 φορείς και 6.000 πολίτες!

Η διαβούλευση για το αιολικό MORES της VOLTON στα 4 βουνά της Πελοποννήσου (Μαίναλο, Πάρνωνας, Αρτεμίσιο, Τσεμπερού) ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες.


Σύμφωνα με το Arcadia Portal, 6.001 υπογραφές πολιτών, μαζί με 46 υπογραφές φορέων δίνουν το βροντερό «όχι» στην πρόταση για εγκατάσταση ανεμογεννητριών στα βουνά της Πελοποννήσου.

Η ανακοίνωση της συλλογικότητας ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΒΟΥΝΑ – ΧΩΡΙΣ ΑΙΟΛΙΚΑ

Αυτό πιθανόν και να αποτελεί ρεκόρ συμμετοχής πολιτών σε διαβούλευση στο Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο, ειδικά αν συνυπολογίσουμε και τους υπόλοιπους που κατέθεσαν το Δ11 που διακινήθηκε νωρίτερα από το SOS Μαίναλο ή άλλα σχόλια. Ένα τέτοιο αποτέλεσμα δε θα ήταν εφικτό χωρίς το εντυπωσιακό κύμα στήριξης που αναπτύχθηκε από όλους/ες σας στον αγώνα για τη διάσωση της Πελοποννήσου!

Εξίσου ελπιδοφόρα είναι τα νέα που μας έρχονται από τη Μάνη, καθώς για το αιολικό MORES II στο Νότιο Ταΰγετο (που αποτελεί το 2ο τμήμα του έργου) κατατέθηκε Δ11 το οποίο συνυπογράφουν 5.425 πολίτες και φορείς, ενώ και πάλι κατατέθηκαν περισσότερα Δ11 από περισσότερους λογαριασμούς. Εξαιρετικά πολύτιμη υπήρξε και η συμμετοχή στις δύο διαβουλεύσεις της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας, που κατέθεσε 2 Δ11 με σημαντικές επιστημονικές πληροφορίες για τις επιπτώσεις των αιολικών σταθμών στα πτηνά.

Η συμβολή των πρωτοβουλιών SOS Μαίναλο και Save Mani’s Mountains είναι καθοριστική σε αυτόν τον αγώνα και δε θα φτάναμε ως εδώ αν δεν ενώναμε τις δυνάμεις μας. Αξιοσημείωτη είναι και η στάση της τοπικής αυτοδιοίκησης, αφού ήδη οι 4 από τους 6 δήμους στους οποίους υπάγεται το έργο της VOLTON έχουν αποφασίσει αρνητικά για αυτό, και μάλιστα ομόφωνα! (Δήμος Δυτικής Μάνης, Δήμος Μεγαλόπολης, Δήμος Άργους Μυκηνών, Δήμος Βόρειας Κυνουρίας) Υπολείπονται ακόμα οι αποφάσεις των Δήμων Τρίπολης και Ανατολικής Μάνης.

Όλα αυτά έχουν στείλει ένα σαφές μήνυμα στην εταιρεία και στο ΥΠΕΝ ότι είμαστε όλοι/ες ενωμένοι/ες και αποφασισμένοι/ες και ότι δε θα επιτρέψουμε να υλοποιηθεί αυτό το καταστροφικό για τη φύση και την κοινωνία έργο. Ο αγώνας μας δεν σταματάει φυσικά εδώ, αλλά μόλις άρχισε!

Πηγή:www.worldenergynews.gr


 

Χαμηλότερα περιθώρια διύλισης βλέπει για Motor Oil και Heleniq Energy η Goldman Sachs

 

Σε μικρή, επί τα χείρω, αναθεώρηση των εκτιμήσεων για τα αποτελέσματα των ελληνικών Motor Oil και Heleniq Energy προχώρησε η Goldman Sachs, καθώς τα περιθώρια διύλισης κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα.

Για την Motor Oil διατηρεί την τιμή στόχο στα 30 ευρώ, με σύσταση ουδετερότητα (neutral), και για την Helleniq Energy μειώνει την τιμή στόχο στα 7,5 ευρώ, από 7,7 ευρώ προηγουμένως, με σύσταση πώληση (sell).

Όπως εξηγεί, τα αποτελέσματα του 2ου τριμήνου του 2024 αποδείχθηκαν ανθεκτικά, με τα χαμηλότερα περιθώρια διύλισης να αντισταθμίζονται από ασφάλιστρα πωλήσεων, τις ισχυρές επιδόσεις πωλήσεων και υψηλά ποσοστά χρήσης της δυναμικότητας διύλισης.

Η Motor Oil ανέφερε άνοδο του EBITDA του 2ου τριμήνου του 2024 κατά 7% έναντι της συναίνεσης και των εκτιμήσεων της Goldman Sachs, κυρίως σε υψηλότερα από τα αναμενόμενα περιθώρια διύλισης και όγκους επεξεργασμένων στα διυλιστήρια.

Η Helleniq Energy ανέφερε αύξηση του EBITDA κατά 5% έναντι της συναίνεσης και των εκτιμήσεών της, κυρίως λόγω υψηλότερων από τα αναμενόμενα αποτελέσματα πωλήσεων και όγκων επεξεργασμένων διυλιστηρίων.

Το 3ο τρίμηνο του 2024, τα περιθώρια διύλισης του δείκτη αναφοράς MED μειώθηκαν κατά 35% σε τριμηνιαία βάση σε σχέση με το μέσο όρο, με τα περιθώρια Αυγούστου να είναι κατά 50% χαμηλότερα σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2024, με τις προμήθειες να βρίσκονται υπό πίεση.


Έτσι, η Goldman Sachs υπολογίζει ότι το περιθώριο διύλισης του δείκτη αναφοράς για το τετράμηνο της MED είναι περίπου 3,8 δολ./βαρέλι, μειωμένο κατά 35% από 5,5 δολ./βαρέλι το β’ τρίμηνο του 2024, ενώ τα περιθώρια Αυγούστου είναι μειωμένα κατά 50% σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2024.


Οι παγκόσμιες παραδόσεις ντίζελ στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 4% σε τριμηνιαία βάση το 3ο τρίμηνο του 2024, κορυφώνοντας τον Αύγουστο, με τη Μέση Ανατολή, την Ινδία και τις ΗΠΑ να οδηγούν την αύξηση. Τα ευρωπαϊκά αποθέματα ντίζελ έχουν αυξηθεί από τις αρχές Αυγούστου, φθάνοντας πλέον κατά 10% πάνω από τα μέσα επίπεδα της τελευταίας 5ετίας. Η άφθονη προσφορά και η ασθενής ζήτηση πίεσαν τα diesel cracks, τα οποία μειώνονται κατά 15% σε τριμηνιαία βάση.

Για το 4ο τρίμηνο του 2024, η Goldman Sachs αναμένει οριακή ανάκαμψη στις cracks μεσαίου αποστάγματος και στα μέσα περιθωρίου κέρδους του μοντέλου από το 2025. Η ευρωπαϊκή αγορά ντίζελ έχει λάβει σημαντικές εισροές από τη Μέση Ανατολή και την Ασία, οι οποίες έχουν αυξήσει τα ευρωπαϊκά αποθέματα ντίζελ σε περίπου 10% επίπεδα άνω του μέσου όρου.

Τέλος, οι διοικήσεις των δύο εταιρειών έχουν παράσχει καθοδήγηση για την έκτακτη φορολογία του 2024. Υπενθυμίζεται εδώ ότι στις 20 Ιουνίου, το ελληνικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε την πρόθεσή του να επιβάλει εφάπαξ φόρο στα κέρδη των διυλιστηρίων του 2023 (παρόμοια με το 2022). Σε αυτό το πλαίσιο, η Goldman Sachs υποθέτει 173 εκατ. πρόσθετο φόρο για την Helleniq Energy και 200 εκατ. για τη Motor Oil στις καταστάσεις αποτελεσμάτων τους για το 3ο τρίμηνο του 2024, με πληρωμές το 4ο τρίμηνο του 2024 έως το 2ο τρίμηνο του 2025.

Έτσι, με βάση τα παραπάνω, η Goldman μειώνει κατά -3%/-1/-1% τις εκτιμήσεις για τα EBITDA την περίοδο 2024/25/26 αντίστοιχα, εν όψει των αποτελεσμάτων του 3ου τριμήνου, ενσωματώνοντας τις τελευταίες προσδοκίες για το περιθώριο διύλισης. Οι εκτιμήσεις της για τα κέρδη ανά μετοχή (EPS) για το 2024 αναθεωρούνται προς τα κάτω κατά περίπου 25% κατά μέσο όρο μετά και τις νέες φορολογικές επιβαρύνσεις.

Πηγή:www.ot.gr

 

Κίνα: «Κανόνι βάρεσαν» δύο διυλιστήρια της Sinochem – Πρόβλημα η αδύναμη ζήτηση για καύσιμα

Δύο εταιρείες διύλισης πετρελαίου στην Κίνα που υπάγονται στον χημικό όμιλο Sinochem κηρύχθηκαν σε πτώχευση, αναδεικνύοντας τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζουν οι παλαιότερες μονάδες διύλισης, καθώς τα περιθώρια κέρδους από τα καύσιμα πέφτουν κατακόρυφα.

Οι πιστωτές των Zhenghe και Shandong Huaxing Petrochemical, που εδρεύουν και οι δύο στην ανατολική επαρχία Shandong της Κίνας, δεν κατάφεραν να συμφωνήσουν σε σχέδια αναδιάρθρωσης για τις υπερχρεωμένες μονάδες και οι επιχειρήσεις διύλισης πετρελαίου κηρύχθηκαν σε πτώχευση, σύμφωνα με ανακοινώσεις από τοπικό δικαστήριο, «χτυπημένες» από την ισχνή ζήτηση για καύσιμα.

Τα λεγόμενα διυλιστήρια – «τσαγιέρα» της Κίνας, όπως ονομάζουν μικρές και απλές εγκαταστάσεις επεξεργασίας που ανήκουν ως επί το πλείστον σε ιδιώτες, αντιμετωπίζουν την πτώση της ζήτησης για καύσιμα, καθώς η οικονομική ανάκαμψη της χώρας αδυνατεί να «πατήσει γκάζι» και η χρήση ηλεκτρικών οχημάτων αυξάνεται. Αυτό έχει οδηγήσει σε κατακόρυφη πτώση των ρυθμών λειτουργίας στα διυλιστήρια που βρίσκονται συγκεντρωμένα στη Shandong.

Τα δύο εργοστάσια, τα οποία υπέβαλαν αίτηση αναδιάρθρωσης πέρυσι, ανήκαν στην China National Chemical ή ChemChina και εξαγοράστηκαν από την Sinochem όταν οι δύο όμιλοι συγχωνεύθηκαν.

Μια άλλη «τσαγιέρα» της Sinochem, η Shandong Changyi Petrochemical, ήταν προγραμματισμένο να φιλοξενήσει μια συνάντηση με τους πιστωτές της στα τέλη Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με μια άλλη ανακοίνωση. Τα τρία εργοστάσια, τα οποία δημιουργήθηκαν για να επεξεργαστούν αργό πετρέλαιο από ένα τοπικό κοίτασμα τον περασμένο αιώνα, έχουν συνδυασμένη ικανότητα επεξεργασίας άνω των 300.000 βαρελιών ημερησίως, αν και οι περισσότερες από τις μονάδες τους είναι αδρανείς εδώ και μήνες. 

Πηγή:www.newsit.gr

Η απάτη των κυρώσεων: Πώς η Δύση πλήρωσε 2 δισ. δολάρια στον Πούτιν για την πολεμική του επιχείρηση

 

H Δύση επιβάλλει υποκριτικά κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο κι έπειτα το αγοράζει από την Τουρκία. Με αυτό το εμπόριο βέβαια κάποιοι πλουτίζουν. Και αυτοί σίγουρα δεν είναι οι πολίτες.

Η Δύση έχει πληρώσει περίπου 2 δισεκατομμύρια δολάρια σε καύσιμα από ρωσικό πετρέλαιο - μόνο το πρώτο εξάμηνο του 2024 - χρησιμοποιώντας ένα «παραθυράκι» που επιτρέπει στον Πούτιν να πληρώνει τους στρατιώτες του στην Ουκρανία.

Η έκθεση - η οποία παρουσιάζεται σήμερα από το CREA και το CSD -  υποστηρίζει πως οι αποστολές βενζίνης, ντίζελ και άλλων προϊόντων που παρασκευάζονται από ρωσικό αργό πετρέλαιο έχουν αυξηθεί τους τελευταίους μήνες ως αποτέλεσμα των εισαγωγών από μόλις τρία τουρκικά διυλιστήρια.

Οι εισαγωγές είναι τεχνικά νόμιμες λόγω μιας γνωστής πρακτικής παράκαμψης των κυρώσεων. Ενώ η ΕΕ και οι δυτικοί σύμμαχοί της απαγορεύουν εδώ και καιρό σχεδόν όλες τις εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου, οι χώρες μπορούν ακόμη να αγοράζουν καύσιμα ρωσικής προέλευσης, εάν αυτά έχουν υποστεί πρώτα επεξεργασία σε άλλη χώρα, όπως η Τουρκία.

Σύμφωνα με την έκθεση, η Τουρκία - και οι δυτικές εταιρείες που αγοράζουν από αυτήν - εκμεταλλεύεται όλο και περισσότερο αυτό το λεγόμενο παραθυράκι διύλισης, παρά τις επανειλημμένες ουκρανικές εκκλήσεις να κλείσει.

Μόνο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, η ΕΕ, οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και άλλοι δυτικοί σύμμαχοι αγόρασαν καύσιμα αξίας περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που παρασκευάστηκαν από ρωσικό πετρέλαιο από μια τριάδα τουρκικών διυλιστηρίων, σύμφωνα με την έκθεση.

Εν τω μεταξύ η Τουρκία έχει εξαργυρώσει τις εκπτώσεις από 5 έως 20 δολάρια ανά βαρέλι από τη Μόσχα, αυξάνοντας τις αγορές της από τη Ρωσία ετησίως κατά 34% το 2023 και κατά... 70% φέτος.

«Όταν η ΕΕ εισάγει βενζίνη από την Τουρκία, είναι 10% φθηνότερη από ό,τι θα ήταν από τη Σαουδική Αραβία», δήλωσε ο Vaibhav Raghunandan, αναλυτής του Center for Research on Energy and Clean Air. «Αλλά αυτή η εξοικονόμηση δεν περνά καθόλου στους καταναλωτές - επωφελούνται μόνο οι εταιρείες και οι έμποροι. Κάποιος βγάζει λεφτά από αυτό το εμπόριο, αλλά δεν είναι οι απλοί άνθρωποι».

Όπως διαβάζουμε στο Politico, ενώ οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής σε ΕΕ και ΗΠΑ υπερασπίζονται υποκριτικά τη ρύθμιση των κυρώσεων, υποστηρίζοντας ότι στερεί από τη Μόσχα το «προνόμιο» της διύλισης των καυσίμων της, η βιομηχανία ορυκτών καυσίμων παραμένει μια σανίδα σωτηρίας για την πολεμική μηχανή της Ρωσίας.

Σύμφωνα με την ανάλυση, τα έσοδα που εισπράττει η Μόσχα από τα καύσιμα που πωλούνται στις δυτικές χώρες θα επέτρεπαν στη Ρωσία να στρατολογεί επιπλέον 6.200 στρατιώτες τον μήνα για να πολεμήσουν στην Ουκρανία.

Οι δυτικές χώρες δεν μπορούν να ισχυριστούν ότι αγνοούν την πραγματική προέλευση των καυσίμων.

Σύμφωνα με τους συντάκτες της έκθεσης, ένα από τα τουρκικά διυλιστήρια, η Star Aegean, που ανήκει στο Αζερμπαϊτζάν, εξαρτάται κατά 98% από το ρωσικό αργό, με περίπου το 73% των προμηθειών του να προέρχεται από τον ρωσικό ενεργειακό κολοσσό Lukoil, στον οποίο οι ΗΠΑ έχουν επιβάλει κυρώσεις. Παρ' όλα αυτά, σχεδόν εννέα στα 10 βαρέλια από το διυλιστήριο πηγαίνουν στους δυτικούς συμμάχους που στηρίζουν την Ουκρανία.

Πηγή:www.dnews.gr


Διαμαρτυρία στο Δημοτικό Συμβούλιο Ελευσίνας ενάντια στη διέλευση αγωγών των ΕΛΠΕ μέσα στην πόλη

Παράσταση διαμαρτυρίας στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ελευσίνας, όπου θα τεθεί προς συζήτηση το ζήτημα της εναλλακτικής όδευσης των...