Παρασκευή, Δεκεμβρίου 27, 2024

Στον εκσυγχρονισμό του τερματικού σταθμού στο Bar επενδύει η Jugopetrol, θυγατρική της HELLENiQ Energy στο Μαυροβούνιο

 Την έναρξη προπαρασκευαστικών εργασιών για την ανακατασκευή του τερματικού σταθμού αποθήκευσης παραγώγων πετρελαίου στο Bar ανακοίνωσε η Jugopetrol, θυγατρική της HELLENiQ Energy στο Μαυροβούνιο.

Η εκτιμώμενη αξία της επένδυσης ανέρχεται στα 9 εκατ. ευρώ.

Το έργο στοχεύει στη μείωση των εκπομπών CO2 και των αναθυμιάσεων βενζίνης και περιλαμβάνει την εγκατάσταση ενός συστήματος ανάκτησης ατμού, που σχεδιαστεί για να συλλέγει και να επεξεργάζεται τους ατμούς βενζίνης σε όλη τη διαδικασία διανομής, συμβάλλοντας άμεσα στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα.

Το έργο ανακατασκευής στο Μπαρ περιλαμβάνει την κατασκευή νέας μονάδας ενδοδαπέδιας πλήρωσης δεξαμενών αυτοκινήτων με τρία σημεία βύσματος, που θα επιτρέψει την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη διαδικασία πλήρωσης.

Επίσης, προβλέπεται ο εκσυγχρονισμός του αντλιοστασίου μέσω της εγκατάστασης 10 νέων αντλιών, οι οποίες θα βελτιώσουν σημαντικά την απόδοση πλήρωσης και θα ανταποκρίνονται επαρκώς σε περιόδους αυξημένης ζήτησης.

Σε σχετικές δηλώσεις, ο εκτελεστικός διευθυντής της Jugopetrol κ. Β. Παναγόπουλος επεσήμανε, μεταξύ άλλων ότι «αυτή η πρωτοβουλία δεν είναι μόνο ένα βήμα προς την ενεργειακή απόδοση και ένα πιο πράσινο μέλλον, αλλά και ένα θετικό παράδειγμα κοινωνικά υπεύθυνων και αποτελεσματικών επιχειρηματικών πρακτικών», συμπληρώνοντας ότι «η Jugopetrol είναι ένας αξιόπιστος επενδυτής στη χώρα, με σημαντικές επενδύσεις άνω των 75 εκατ. ευρώ από το 2003. Δεσμευόμαστε να επεκτείνουμε και να βελτιώσουμε τις δυνατότητές μας, σύμφωνα με τα τελευταία τεχνολογικά επιτεύγματα και τα βιομηχανικά πρότυπα, προκειμένου να διασφαλίσουμε τη συνεχή τροφοδοσία της αγοράς με προϊόντα υψηλότερης ποιότητας».   

ΠΗΓΗ:energypress.gr

 


Δευτέρα, Δεκεμβρίου 23, 2024

H Ουγγρική MOL μοναδικός διεκδικητής εντός ΕΕ για την αγορά του διυλιστηρίου της Lukoil στη Βουλγαρία

Η ουγγρική MOL εξέφρασε επίσημα ενδιαφέρον για την εξαγορά του διυλιστηρίου της Lukoil στη Βουλγαρία.

Αυτό επιβεβαιώθηκε από τον Ούγγρο πρωθυπουργό, Βίκτορ Όρμπαν, ο οποίος δήλωσε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης στη Βουδαπέστη ότι η εταιρεία υπέβαλε προσφορά για το διυλιστήριο στο Μπουργκάς και ήταν μεταξύ επτά πιθανών αγοραστών.


Τα ουγγρικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι η ρωσική εταιρεία σχεδιάζει να πουλήσει το διυλιστήριο μέσω ανοικτής δημοπρασίας, με τη MOL να είναι ο μοναδικός πλειοδότης με έδρα την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Βουλγαρική Εθνική Τηλεόραση (BNT) επικαλέστηκε τα σχόλια του Όρμπαν, τονίζοντας ότι η συμμετοχή της MOL θα μπορούσε να προκαλέσει ανησυχίες λόγω των δεσμών της με την ουγγρική κυβέρνηση, η οποία είναι γνωστή για το αυξανόμενο ενδιαφέρον της για τις βαλκανικές υποθέσεις.

Σύμφωνα με αναλυτές, είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο ρωσικής χρηματοδότησης στη συμφωνία, καθώς οι οικονομικοί πόροι της MOL ενδέχεται να μην επαρκούν για μια τόσο μεγάλη εξαγορά. 

ΠΗΓΗ:energypress.gr 

Τα ενεργειακά ...μυστήρια

 

Δαιδαλώδεις και δύσοσμες ουρές φαίνεται ότι έχει το μετοχικό ξεκαθάρισμα για το 50% της Elpedison B.V. μεταξύ της HelleniQ Energy και της Edison International Shareholdings με αντίτιμο 164 εκατ. ευρώ και επιπλέον έως 31 εκατ. ευρώ για προσαρμογές σε στοιχεία του ισολογισμού και ταμειακά διαθέσιμα, σε συνδυασμό με τη μεταβίβαση του μεριδίου 35% της ΔΕΠΑ Εμπορίας από τη HelleniQ Energy έναντι 208 εκατ. ευρώ στο ΤΑΙΠΕΔ. Ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής Edison, Nicola Monti, είχε εκκινήσει τη διαπραγμάτευση, εκφράζοντας προσωπικά το τελευταίο τρίμηνο το ενδιαφέρον του για την ελληνική αγορά, σε ανώτατο πολιτειακό επίπεδο.

Αντίστοιχα, ο Σπύρος Λάτσης είχε προτείνει περίπου 110 εκατ. ευρώ για να αγοράσει το μερίδιο της Edison και, μετά τη συνάντηση με τον Κυρ. Μητσοτάκη και τη συμφωνία με το ΤΑΙΠΕΔ για τη ΔΕΠΑ Εμπορίας, ανέβασε την προσφορά στα 164 εκατ. ευρώ, λίγο μετά τη δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της HelleniQ Energy, Ανδρέα Σιάμισιη, για μια «enterprise value» της Elpedison στην περιοχή των 420-470 εκατ. ευρώ.

Η αντιπρόταση των 164 εκατ. ευρώ ήταν σημαντικά μεγαλύτερη από τα συνήθη βήματα του 5% σε τέτοιου μεγέθους επιχειρηματικές συμφωνίες, αφήνοντας… πικρή γεύση στους μετόχους της HelleniQ Energy που αποτυπώνεται άλλωστε και στο χρηματιστήριο (και μεγάλη χαρά στους Ιταλούς).

Η «κρατικοποίηση» του μεριδίου 35% της ΔΕΠΑ Εμπορίας, που προγραμματισμένα ακολούθησε, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το τίμημα των 208 εκατ. ευρώ, καθώς αποτιμά τη συνολική της αξία στα… 600 εκατ. ευρώ, παρότι είναι ένα απλό «κέλυφος», μόνο με άδειες και συμβόλαια πελατών από την Αττική. Είναι επίσης το πρώτο περιουσιακό στοιχείο που «αγοράζει» το ΤΑΙΠΕΔ (έστω κι αν επελέγη να νομοθετηθεί διαδικασία μέσω μερίσματος) αντί να του παραχωρηθεί.


Ισως ήταν απαραίτητη κάποιου είδους κρατική ενίσχυση, για άγνωστο λόγο και προς το παρόν με άγνωστο αντίτιμο, που σίγουρα ενδιαφέρει τους ευρωπαϊκούς θεσμούς.

Σημειώνεται ότι η HelleniQ Energy κατέχει ήδη το 50% του μετοχικού κεφαλαίου της Elpedison B.V. (5% άμεσα και 45% έμμεσα μέσω της 100% θυγατρικής της, HelleniQ Energy International GmbH) και, κατά συνέπεια, μετά την εν λόγω μεταβίβαση, που εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η Elpedison B.V. και η εξ ολοκλήρου θυγατρική της, Elpedison, καθίστανται 100% ελεγχόμενες εταιρείες από τη HelleniQ Energy Holdings A.E., μαζί με δύο μονάδες ηλεκτροπαραγωγής παλαιάς τεχνολογίας από φυσικό αέριο συνολικής ισχύος 820 MW στη Θεσσαλονίκη και στη Θίσβη Βοιωτίας, ακόμη μία άδεια ηλεκτροπαραγωγής από φυσικό αέριο ισχύος 826 MW για τη Θεσσαλονίκη και τον «αέρα» για ένα αποθηκευτικό FSRU στα ανοιχτά του Θερμαϊκού Κόλπου.

Πρόκειται για άλλο ένα περιουσιακό στοιχείο που απέκτησε ο Σπύρος Λάτσης «χωρίς να βάλει ούτε ευρώ», το οποίο μπορεί άνετα μετά από μερικούς μήνες να… πουλήσει έναντι μερικών εκατοντάδων εκατ. ευρώ σε ενδιαφερόμενο να διευρύνει την πελατειακή του βάση και να φτιάξει μια σύγχρονη μονάδα ηλεκτροπαραγωγής από φυσικό αέριο στη Βόρεια Ελλάδα (π.χ. η Protergia έχει ανακοινώσει στόχο να φτάσει σύντομα σε μερίδιο αγοράς της τάξης του 30%). Αλλά αυτά αφορούν τη νέα χρονιά...

ΠΗΓΗ:www.efsyn.gr

Επένδυση ορόσημο στη Δυτική Μακεδονία χαράζει τον δρόμο για ένα νέο ενεργειακό μέλλον

 

Με ταχύτατους ρυθμούς υλοποιεί η HELLENiQ ENERGY το στρατηγικό της πλάνο μετασχηματισμού Vision 2025, στο οποίο εντάχθηκε και το νεοαποκτηθέν χαρτοφυλάκιο φωτοβολταϊκών έργων στην Κοζάνη, συνολικής ισχύος 110 MW.

Η νέα επένδυση αφορά 6 φωτοβολταϊκούς σταθμούς, εξοπλισμένους με πλαίσια διπλής όψεως (bifacial modules) και συστήματα αυτοματισμού τελευταίας γενιάς για την παρακολούθηση και τον έλεγχο της παραγωγής, που συνδέονται στο νέο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης (ΚΥΤ) Κοζάνης, λειτουργώντας ως ενιαίο έργο.

Μαζί με το υφιστάμενο πάρκο των 204,3 MW, το οποίο επίσης βρίσκεται στην Κοζάνη, αποτελούν τη μεγαλύτερη ολοκληρωμένη επένδυση σε φωτοβολταϊκά στην περιοχή, με τη συνολική ισχύ να ξεπερνά τα 314 MW. Συνολικά, τα δύο πάρκα παράγουν καθαρή ενέργεια που καλύπτει τις ανάγκες περισσότερων από 115.000 νοικοκυριών ετησίως, ενώ συμβάλλουν στην αποφυγή εκπομπών 280.000 τόνων CO2 κάθε χρόνο.

Επένδυση ορόσημο στη Δυτική Μακεδονία χαράζει τον δρόμο για ένα νέο ενεργειακό μέλλον

Με οδηγό τη βιώσιμη ανάπτυξη και την ενεργειακή μετάβαση, η HELLENiQ ENERGY χαράζει τον δρόμο για ένα νέο ενεργειακό μέλλον. Οι συνολικές επενδύσεις την τελευταία πενταετία ξεπέρασαν τα €2 δισ. και θα παραμείνουν αυξημένες για τα επόμενα χρόνια. Θα κατευθυνθούν τόσο σε έργα αναβάθμισης της παραδοσιακής δραστηριότητας και παραγωγής «καθαρότερων» υγρών καυσίμων χαμηλών εκπομπών, όσο και στην ανάπτυξη ενός ουσιαστικού πυλώνα στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

Με τις πρόσφατες κινήσεις στην Κοζάνη, η συνολική παραγωγική δυναμικότητα του Ομίλου στην Ελλάδα από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας φτάνει πλέον τα 500 MW. Ο στρατηγικός σχεδιασμός της Εταιρείας περιλαμβάνει την επίτευξη 1 GW εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ τα επόμενα χρόνια και άνω των 2 GW το 2030. Οι επενδύσεις σε νέα έργα ΑΠΕ έχουν ήδη ξεπεράσει τα €500 εκατ., καθιστώντας τον Όμιλο έναν από τους πιο ισχυρούς παράγοντες της ενεργειακής μετάβασης στην Ελλάδα, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης.

Πέρα από την επιχειρηματική απόδοση, οι συγκεκριμένες επενδύσεις οδηγούν σε μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος του Ομίλου κατά 560.000 τόνους, ενώ παρέχουν στο ελληνικό δίκτυο και στους καταναλωτές ηλεκτρική ενέργεια που ισοδυναμεί με το 2% της συνολικής ετήσιας ζήτησης της χώρας, και μάλιστα σε ανταγωνιστικές τιμές, εν μέσω μιας ιδιαίτερα δύσκολης περιόδου.

«Η συγκεκριμένη επένδυση αποτελεί άλλο ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία που έχουμε χαράξει, προκειμένου να εδραιώσουμε τον πρωταγωνιστικό ρόλο της HELLENiQ ENERGY στη νέα εποχή της Ενέργειας. Αναπτύσσουμε δυναμικά τον δεύτερο μεγάλο πυλώνα του Ομίλου μας, που διαφοροποιείται, απανθρακοποιείται και εκσυγχρονίζεται», τονίζει ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού και Νέων Δραστηριοτήτων Ομίλου, κ. Γιώργος Αλεξόπουλος. Όπως επισημαίνει, «η θυγατρική HELLENiQ Renewables, είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες σε ΑΠΕ στην Ευρώπη, έχοντας ήδη ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο έργων σε ανάπτυξη άνω των 5 GW, σε 3 χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όταν πριν από 3,5 χρόνια τα λειτουργούντα έργα μας περιορίζονταν μόλις στα 28 MW».

Φέτος, ο Όμιλος επεκτάθηκε και σε νέες αγορές, όπως η Ρουμανία και η Κύπρος, με σημαντικές επενδύσεις σε ΑΠΕ. Ξεκίνησε νέες δραστηριότητες, όπως η έναρξη λειτουργίας της EKO Energy Cyprus, μιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στον τομέα της προμήθειας πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας.

Έτσι, η HELLENiQ ENERGY φέρνει ακόμα πιο κοντά το μεγάλο της όραμα να πρωταγωνιστήσει και στη νέα εποχή, ως ένας καθετοποιημένος Όμιλος που θα δραστηριοποιείται σε όλο το φάσμα της ενεργειακής αλυσίδας και θα παρέχει αξιόπιστες και σύγχρονες υπηρεσίες στους καταναλωτές, περιορίζοντας δραστικά το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα.

ΠΗΓΗ:www.protothema.gr

ΕΥΧΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΈΝΩΝ ΕΛ.ΠΕ


 ΠΗΓΗ:pseep.gr

Ελλάδα – Βόρεια Μακεδονία: Τα projects ενεργειακής διασύνδεσης – Ο αγωγός πετρελαίου της Helleniq Energy, ο hydrogen ready της ΓΕΚ Τέρνα και η Σερβική σφήνα

 

Τους ενεργειακούς τους δεσμούς μέσω… της διπλωματίας των αγωγών επιχειρούν να ισχυροποιήσουν Ελλάδα – Βόρεια Μακεδονία, βάζοντας σε τροχιά υλοποίησης δύο βαρύνουσας σημασίας projects με ευρύτερες γεωπολιτικές προεκτάσεις.

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την επαναλειτουργία του αγωγού πετρελαίου Θεσσαλονίκης – Βόρειας Μακεδονίας με την τελευταία να κρίνει τον ακριβή χρόνο που θα πάρει μπρος ο αγωγός (μέσα στο 2025 κατά πάσα πιθανότητα), αφού όλες οι εκκρεμότητες από την ελληνική πλευρά  έχουν τακτοποιηθεί. Ο αγωγός θα συνδέσει διυλιστήρια της Helleniq Energy στη Θεσσαλονίκη με το διυλιστήριο της εταιρείας ΟΚΤΑ (ιδιοκτησίας Helleniq Energy)  στα Σκόπια.

Εφόσον αρχίσει να ρέει ξανά πετρέλαιο στον αγωγό οι και οι δύο χώρες θα ωφεληθούν ενώ δεν πρέπει να παραβλέπεται, σε μία συγκυρία αβεβαιοτήτων και ενεργειακής ανασφάλειας στην ευρύτερη περιοχή, η γεωπολιτική και γεωστρατηγική διάσταση του θέματος.

Ο αγωγός, μετά το ριζικό του λίφτινγκ, δύναται να μεταφέρει 2,5 εκατ. τόνους αργό πετρέλαιο και προϊόντα πετρελαίου (ντίζελ, κηροζίνη και βενζίνη) ετησίως. Εκτιμάται πως θα αξιοποιηθεί κυρίως για την μεταφορά ντίζελ. Ο αγωγός θα συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό και στην ενεργειακή θωράκιση των Βαλκανίων καθιστώντας την Βόρεια Μακεδονία ενεργειακό κόμβο με την Helleniq Energy να διευρύνει το οικονομικό της αποτύπωμα στην χώρα.

Για το 2027 ο αγωγός φυσικού αερίου

Την ίδια στιγμή, μετά από καθυστερήσεις της γειτονικής χώρας, για το 2027 μετατίθεται η ολοκλήρωση της κατασκευής του αγωγού Βόρειας Μακεδονίας και Ελλάδας που θα μεταφέρει φυσικό αέριο καλύπτοντας βασικές ενεργειακές ανάγκες των δύο χωρών. Αρχικός στόχος ήταν το αέριο… να μπει στο αυλάκι το καλοκαίρι του 2025.

Σκοπός του έργου (που τρέχει ο ΔΕΣΦΑ) είναι η διασύνδεση των συστημάτων φυσικού αερίου Ελλάδας και Βόρειας Μακεδονίας προκειμένου να διαφοροποιηθούν οι πηγές προμήθειας φυσικού αερίου στη Βόρεια Μακεδονία.

Μέσω του project αυτού αναμένεται, επίσης, να ανοίξει μία «πύλη» εισόδου τόσο στη γειτονική χώρα τόσο για το αζέρικο αέριο όσο και για τα φορτία LNG που θα εισέρχονται στο Εθνικό Σύστημα Φυσικού Αερίου της Ελλάδας μέσω των Τερματικών της Ρεβυθούσας και της Αλεξανδρούπολης.

Η ΤΕΡΝΑ και ο hydrogen ready αγωγός

Υπενθυμίζεται πως η ΤΕΡΝΑ προκρίθηκε ως ανάδοχος για το ελληνικό σκέλος του αγωγού Ελλάδας – Βόρειας Μακεδονίας, με την εταιρεία να αναλαμβάνει τον λεπτομερή σχεδιασμό, την προμήθεια υλικών και την κατασκευή του αγωγού υψηλής πίεσης Νέα Μεσημβρία - Εύζωνοι/ Γευγελή. Η συνολική αξία της σύμβασης που θα υπογραφεί με τον ΔΕΣΦΑ μπορεί να φτάσει κατ’ ανώτατο όριο το ποσό των 27,37 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), ενώ η διάρκειά της καθορίζεται σε 18 μήνες.

Το ελληνικό τμήμα, μήκους 57 χλμ., θα ξεκινά από την περιοχή της Νέας Μεσημβρίας και θα καταλήγει στην περιοχή των Ευζώνων – Γευγελής. Από εκεί θα ξεκινά το εκτός συνόρων σκέλος του έργου, μήκους 68 χιλιομέτρων, το οποίο θα καταλήγει στην περιοχή του Νεγκότινο. Ο αγωγός θα έχει συνολικό μήκος 125 χιλιόμετρα, ώστε να διασυνδέει τα συστήματα μεταφοράς αερίου των δύο χωρών.

Παράλληλα, θα είναι «Hydrogen Ready», δηλαδή θα κατασκευασθεί με τεχνικές προδιαγραφές ώστε να είναι συμβατός στη μεταφορά έως και 100% «πράσινου» υδρογόνου. Επομένως, προορίζεται να αποτελέσει στο μέλλον μέρος του δικτύου αγωγών που θα αναπτυχθούν στην περιοχή για τη διακίνηση ανανεώσιμου αερίου.

Η Nomagas (από την πλευρά της Βόρειας Μακεδονίας) επαναπροκήρυξε τον διαγωνισμό ύψους 84 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του αγωγού στο δικό της έδαφος. Η επαναπροκήρυξη κρίθηκε η μόνη εφικτή λύση ώστε το εν λόγω σκέλος του έργου να μπορεί να λάβει χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ.

Με βάση ωστόσο τη νέα προκήρυξη, οι εργασίες για την κατασκευή του θα ολοκληρωθούν σε 36 μήνες – δηλαδή ως το 2027, έναντι της ολοκλήρωσης στα τέλη του 2025. Η έναρξη λειτουργίας του έργου θα «κουμπώσει» με την κατασκευή του τμήματος στη Βόρεια Μακεδονία, κάτι που σημαίνει ότι μετατίθεται για το 2027.

Στο πλαίσιο αυτό, πέντε υποψήφιοι φέρεται να υπέβαλαν προσφορές στο διαγωνισμό ενώ με την έλευση του 2025 αναμένεται να ανακηρυχτεί ο ανάδοχος.

Ο αγωγός θα δώσει την δυνατότητα στη Βόρεια Μακεδονία να προχωρήσει σε περαιτέρω διαφοροποίηση των πηγών εφοδιασμού της, ανοίγοντας παράλληλα νέους ενεργειακούς διαδρόμους οι οποίοι θα ισχυροποιήσουν τους ενεργειακούς δεσμούς Βαλκανίων και ΕΕ, μειώνοντας την εξάρτηση από το ρωσικό αέριο.

Την ίδια στιγμή, η Ελλάδα διευρύνει το στίγμα της ως ενεργειακός στυλοβάτης της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με τη μεταφορά φυσικού αερίου από το ελληνικό Εθνικό Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου στη Βόρεια Μακεδονία και από εκεί στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Η γεωστρατηγική σημασία και  η σερβική σφήνα

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η γεωπολιτική και γεωστρατηγική αξία του έργου ενισχύεται, ειδικά αν συνυπολογίσουμε στο νέο ενεργειακό τοπίο που σταδιακά αναδύεται και το project του Κάθετου Διαδρόμου για την ανάπτυξη εναλλακτικών οδεύσεων τροφοδοσίας των Βαλκανίων, της Ανατολικής καθώς και της Κεντρικής Ευρώπης με φυσικό αέριο.

Ανοίγοντας την εικόνα, στην εξίσωση μπαίνει και η προοπτική κατασκευής του διασυνδετήριου αγωγού Βόρειας Μακεδονίας – Σερβίας (βάσει και επίσημων δηλώσεων αξιωματούχων της σερβικής κυβέρνησης), με το Βελιγράδι να κάνει ένα σημαντικό βήμα απομάκρυνσης από το ρωσικό αέριο.

ΠΗΓΗ:www.energymag.gr


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ 20/08/25

 ΠΗΓΗ: pseep.gr