Κυριακή, Μαΐου 25, 2025

«Τρέχει» η αγορά βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων – Οι επενδύσεις στην Ελλάδα

«Σε ρυθμούς» βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF) κινείται η εγχώρια αγορά πετρελαιοειδών, με δεδομένο ότι από την 1η Ιανουαρίου 2025 τέθηκε σε εφαρμογή ευρωπαϊκός κανονισμός, με βάση τον οποίο τα αεροπλάνα θα πρέπει να ανεφοδιάζονται με καύσιμα τα οποία θα περιέχουν 2% SAF. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια, με την πρόσμιξη σε SAF να αυξάνεται σε 6% το 2030, 20% το 2035, 34% το 2040, 42% το 2045 και 70% το 2050.

Πίσω από τον συγκεκριμένο κανονισμό, βρίσκεται το γεγονός ότι οι αεροπορικές μεταφορές είναι υπεύθυνες για το 2,5% περίπου των παγκόσμιων εκπομπών – ένα ποσοστό που πρόκειται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια, με την αύξηση της ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια. Σε αυτό το πλαίσιο, τα SAF έως και 80%. Ως SAF χαρακτηρίζονται τα αεροπορικά καύσιμα τα οποία είναι:

- Συνθετικά αεροπορικά καύσιμα από ανανεώσιμο υδρογόνο και δεσμευμένο άνθρακα

- Προηγμένα βιοκαύσιμα από απόβλητα και υπολείμματα κυρίως

- Βιοκαύσιμα που παράγονται από έλαια και λίπη

- Ανακυκλωμένα συμβατικά αεροπορικά καύσιμα

Πρωτοπόρος η Helleniq Energy

Όσον αφορά την εγχώρια αγορά, η χρήση «πράσινων» συστατικών στα αεροπορικά καύσιμα έχει ξεκινήσει δύο και πλέον χρόνια πριν από την εφαρμογή του κανονισμού. Η «πρεμιέρα» έγινε από τη Helleniq Energy, η οποία ξεκίνησε την προμήθεια SAF στην Ελλάδα σε συνεργασία με την εταιρεία Neste, παγκόσμιο ηγέτη στον κλάδο. Τα καύσιμα χρησιμοποιούνταν για τον ανεφοδιασμό του στόλου της Aegean, αρχικά από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Πλέον από το προηγούμενο καλοκαίρι, η διάθεση αεροπορικών καυσίμων με SAF επεκτάθηκε σε όλα τα αεροδρόμια ανά την επικράτεια, παρέχοντας τη δυνατότητα στις διεθνείς αεροπορικές εταιρείες να αξιοποιήσουν μία διαθέσιμη και στη χώρα μας επιλογή, για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στα ταξίδια τους. Κι αυτό γιατί ξεκίνησε η διακίνηση του προϊόντος της Neste και μέσω πλοίων, εξασφαλίζοντας ακόμη μεγαλύτερες ποσότητες.

Τα SAF μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πρόσμειξη σε συμβατικά αεροπορικά καύσιμα. Το προϊόν της Neste παράγεται από 100% ανανεώσιμα απόβλητα και υπολείμματα πρώτων υλών, όπως χρησιμοποιημένα τηγανέλαια και ζωικά λίπη.

Σχέδιο για παραγωγή SAF

Η εμπλοκή της Helleniq Energy με το «πρασίνισμα» των αερομεταφορών δεν σταματά όμως εδώ, καθώς το σχέδιο του Ομίλου είναι να προχωρήσει και στην παραγωγή βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, όπως έχει αποκαλύψει η Helleniq Energy, προγραμματίζει να δημιουργήσει μια μονάδα παραγωγής SAF (150 κιλά/ώρα) στον χώρο του διυλιστηρίου της στην Ελευσίνα με ορίζοντα λειτουργίας μέχρι το 2030.

Ως «πρώτη ύλη» θα χρησιμοποιείται χρησιμοποιημένα τηγανόλαδα καθώς και κατεργασμένα έλαια, τα οποία κατά κύριο λόγο θα εισάγονται από την Ευρώπη. Το συγκεκριμένο σχέδιο αποτελεί τμήμα της στρατηγικής που έχει χαράξει ο Όμιλος, ώστε στα συμβατικά προϊόντα διύλισης που παράγει, να προσθέσει και «πράσινα» καύσιμα τα οποία θα συμβάλουν στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Helleniq Energy δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να επεκταθεί και στην παραγωγή «πράσινων» συνθετικών καυσίμων – με δεδομένο ότι από το 2030, τα αεροπορικά καύσιμα θα πρέπει να περιέχει κατά 1% ανανεώσιμα e-fuels. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι «πρώτες ύλες» θα είναι «πράσινο» υδρογόνο (το οποίο θα παράγεται από ηλεκτρόλυση νερού ενέργεια αποκλειστικά από ΑΠΕ), σε συνδυασμό με CO2 το οποίο θα δεσμεύεται κατά τις διαδικασίες διύλισης.

Αυστηρότερα κριτήρια από τις ΗΠΑ

Όπως πάντως σημειώνουν παράγοντες της αγοράς, κατά το «πρασίνισμα» των αερομεταφορών η Ευρώπη ακολουθεί μία πιο «σκληρή γραμμή» σε σχέση με τις ΗΠΑ, θέτοντας κατ΄ αρχάς αυστηρότερα κριτήρια για τον ορισμό των SAF. Έτσι, η Ε.Ε. περιορίζει τη χρήση πρώτων υλών που ενδέχεται να έχουν αρνητικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, όπως τα φοινικέλαια και τα σιτηρά.

Παράλληλα, εστιάζει σε προηγμένα βιοκαύσιμα από απόβλητα και υπολείμματα, καθώς και σε συνθετικά καύσιμα από ανανεώσιμες πηγές. Διαφορά υπάρχει και στα κίνητρα προώθησης αυτού του νέου κλάδου, με την Ε.Ε. να επιλέγει την υιοθέτηση ολοένα ενισχυμένων προδιαγραφών τα οποία λειτουργούν σαν «σήματα» για την αγορά. Αντίθετα, στις ΗΠΑ προσφέρονται κίνητρα για την παραγωγή SAF, κυρίως με την επιδότηση αγροτών για την παραγωγή «πρώτης ύλης».

Αυτή η διαφοροποίηση οδηγεί σε περιορισμένη διαθεσιμότητα SAF στην ευρωπαϊκή αγορά, επηρεάζοντας την ταχύτητα υιοθέτησής τους και ενδεχομένως αυξάνοντας το κόστος για τις αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ε.Ε

 ΠΗΓΗ:www.insider.gr

HELLENiQ ENERGY: Μέρισμα-παυσίπονο σε μια εταιρεία με βαριά συμπτώματα

Σε μια περίοδο όπου τα οικονομικά μεγέθη παρουσιάζουν σημαντική υποχώρηση, το μέρισμα φαίνεται να αποτελεί τον κύριο παράγοντα που διατηρεί το ενδιαφέρον των μετόχων για τη μετοχή της HelleniQ Energy.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι στις 9 Ιουλίου θα προχωρήσει σε πρόσθετη διανομή μερίσματος ύψους 0,55 ευρώ ανά μετοχή, ενώ έχει ήδη καταβάλει προσωρινό μέρισμα 0,20 ευρώ.

Συνολικά, οι μέτοχοι θα λάβουν 0,75 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση, μια απόδοση που είναι αξιοσημείωτη, ιδίως σε σχέση με την τρέχουσα αποτίμηση της εταιρείας.

Ωστόσο, τα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα δημιουργούν ερωτήματα ως προς τη μακροπρόθεσμη δυναμική της επιχείρησης.

Τα καθαρά κέρδη του πρώτου τριμήνου διαμορφώθηκαν στα 11 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 94% σε σύγκριση με τα 179 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2024.

Αντίστοιχα, τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη σημείωσαν πτώση 66%, στα 55 εκατ. ευρώ από 164 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 17%, ενώ το EBITDA υποχώρησε κατά 65%. Ακόμη και τα συγκρίσιμα EBITDA, ένας βασικός δείκτης λειτουργικής απόδοσης, σημείωσαν πτώση 47%, στα 180 εκατ. ευρώ.

Η εικόνα της λειτουργικής κερδοφορίας είναι επίσης αδύναμη, με πτώση 84%, από 268 εκατ. ευρώ σε 43 εκατ. ευρώ, ένδειξη ότι οι πιέσεις δεν προέρχονται μόνο από εξωτερικές συνθήκες αλλά και από την εσωτερική απόδοση της εταιρείας.

Παρά τις διατυπώσεις για «ικανοποιητικά αποτελέσματα σε δύσκολο περιβάλλον διύλισης», τα δεδομένα δείχνουν ότι η HelleniQ Energy αντιμετωπίζει προκλήσεις σε βασικούς επιχειρησιακούς τομείς.

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η μερισματική πολιτική λειτουργεί ως σταθερός παράγοντας που διατηρεί την επενδυτική βάση.

Το μέρισμα προσφέρει στους μετόχους μια προβλέψιμη απόδοση, κάτι που σε περιόδους αβεβαιότητας μπορεί να λειτουργεί κατευναστικά.

Δεν είναι σπάνιο για εταιρείες με κυκλική δραστηριότητα να στηρίζουν τη μετοχή τους με τέτοιες πολιτικές σε περιόδους χαμηλότερης απόδοσης.

Ωστόσο, τίθεται το ερώτημα κατά πόσο αυτή η στρατηγική είναι διατηρήσιμη στο μέλλον.

Εάν τα αποτελέσματα δεν δείξουν σημάδια σταθεροποίησης ή ανάκαμψης, ενδέχεται η δυνατότητα για μελλοντικές διανομές να περιοριστεί.

Οι μέτοχοι θα πρέπει να σταθμίσουν αν η παρούσα μερισματική απόδοση αντισταθμίζει τους υφιστάμενους κινδύνους.

Την ίδια στιγμή, δεν έχει υπάρξει δημόσια αναφορά για το ομολογιακό δάνειο των 130 εκατ. ευρώ της Elpedison, το οποίο έληγε τον Απρίλιο.

Αντιλαμβανόμαστε πως δόθηκε άλλη μία παράταση, χωρίς όμως να υπάρχουν επίσημες λεπτομέρειες.

Επιπλέον, επίκειται και η εκταμίευση άλλων 150 εκατ. ευρώ προς τους Ιταλούς μετόχους για την εξαγορά του υπόλοιπου 50% της Elpedison.

Αναμένουμε τα αποτελέσματα του εξαμήνου ώστε να έχουμε μια πιο καθαρή εικόνα και να γίνει ουσιαστικός απολογισμός.

 ΠΗΓΗ:radar.gr

Τετάρτη, Μαΐου 21, 2025

Μέρισμα-παυσίπονο σε μια εταιρεία με βαριά συμπτώματα

Σε μια περίοδο όπου τα οικονομικά μεγέθη παρουσιάζουν σημαντική υποχώρηση, το μέρισμα φαίνεται να αποτελεί τον κύριο παράγοντα που διατηρεί το ενδιαφέρον των μετόχων για τη μετοχή της HelleniQ Energy. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι στις 9 Ιουλίου θα προχωρήσει σε πρόσθετη διανομή μερίσματος ύψους 0,55 ευρώ ανά μετοχή, ενώ έχει ήδη καταβάλει προσωρινό μέρισμα 0,20 ευρώ. Συνολικά, οι μέτοχοι θα λάβουν 0,75 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση, μια απόδοση που είναι αξιοσημείωτη, ιδίως σε σχέση με την τρέχουσα αποτίμηση της εταιρείας.

Ωστόσο, τα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα δημιουργούν ερωτήματα ως προς τη μακροπρόθεσμη δυναμική της επιχείρησης. Τα καθαρά κέρδη του πρώτου τριμήνου διαμορφώθηκαν στα 11 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 94% σε σύγκριση με τα 179 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2024. Αντίστοιχα, τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη σημείωσαν πτώση 66%, στα 55 εκατ. ευρώ από 164 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 17%, ενώ το EBITDA υποχώρησε κατά 65%. Ακόμη και τα συγκρίσιμα EBITDA, ένας βασικός δείκτης λειτουργικής απόδοσης, σημείωσαν πτώση 47%, στα 180 εκατ. ευρώ.

Η εικόνα της λειτουργικής κερδοφορίας είναι επίσης αδύναμη, με πτώση 84%, από 268 εκατ. ευρώ σε 43 εκατ. ευρώ, ένδειξη ότι οι πιέσεις δεν προέρχονται μόνο από εξωτερικές συνθήκες αλλά και από την εσωτερική απόδοση της εταιρείας. Παρά τις διατυπώσεις για «ικανοποιητικά αποτελέσματα σε δύσκολο περιβάλλον διύλισης», τα δεδομένα δείχνουν ότι η HelleniQ Energy αντιμετωπίζει προκλήσεις σε βασικούς επιχειρησιακούς τομείς.

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η μερισματική πολιτική λειτουργεί ως σταθερός παράγοντας που διατηρεί την επενδυτική βάση. Το μέρισμα προσφέρει στους μετόχους μια προβλέψιμη απόδοση, κάτι που σε περιόδους αβεβαιότητας μπορεί να λειτουργεί κατευναστικά. Δεν είναι σπάνιο για εταιρείες με κυκλική δραστηριότητα να στηρίζουν τη μετοχή τους με τέτοιες πολιτικές σε περιόδους χαμηλότερης απόδοσης.

Ωστόσο, τίθεται το ερώτημα κατά πόσο αυτή η στρατηγική είναι διατηρήσιμη στο μέλλον. Εάν τα αποτελέσματα δεν δείξουν σημάδια σταθεροποίησης ή ανάκαμψης, ενδέχεται η δυνατότητα για μελλοντικές διανομές να περιοριστεί. Οι μέτοχοι θα πρέπει να σταθμίσουν αν η παρούσα μερισματική απόδοση αντισταθμίζει τους υφιστάμενους κινδύνους.

Την ίδια στιγμή, δεν έχει υπάρξει δημόσια αναφορά για το ομολογιακό δάνειο των 130 εκατ. ευρώ της Elpedison, το οποίο έληγε τον Απρίλιο. Αντιλαμβανόμαστε πως δόθηκε άλλη μία παράταση, χωρίς όμως να υπάρχουν επίσημες λεπτομέρειες. Επιπλέον, επίκειται και η εκταμίευση άλλων 150 εκατ. ευρώ προς τους Ιταλούς μετόχους για την εξαγορά του υπόλοιπου 50% της Elpedison. Αναμένουμε τα αποτελέσματα του εξαμήνου ώστε να έχουμε μια πιο καθαρή εικόνα και να γίνει ουσιαστικός απολογισμός.

 

Motor Oil: Πίεση στα αποτελέσματα – EBITDA -37% το 1Q25, στόχος τα €944 εκατ. στο έτος – Πρόβλεψη από την Optima Bank

Η Motor Oil (MOH) αναμένεται να ανακοινώσει τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2025 τη Δευτέρα 26 Μαΐου, μετά το κλείσιμο της συνεδρίασης, ενώ θα ακολουθήσει τηλεδιάσκεψη με επενδυτές την Τρίτη 27 Μαΐου στις 17:30. Σύμφωνα με την εκτίμηση της Optima Bank, το τρίμηνο χαρακτηρίζεται από σημαντική πίεση στα μεγέθη, κυρίως λόγω συγκυριακών παραγόντων, αλλά και από σταθερές βάσεις για ανάκαμψη στη συνέχεια του έτους.

Πτώση στην Κερδοφορία – Βασικά Οικονομικά Μεγέθη

Η MOH αναμένεται να καταγράψει προσαρμοσμένο EBITDA ύψους 211 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 37% σε ετήσια βάση, καθώς συγκρίνεται με το εξαιρετικό 1ο τρίμηνο του 2024. Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη υπολογίζονται στα 101 εκατ. ευρώ, έναντι 175 εκατ. ευρώ πέρυσι. Σε επίπεδο IFRS, και λαμβάνοντας υπόψη απώλειες αποθεμάτων ύψους 10 εκατ. ευρώ, αναμένεται EBITDA 201 εκατ. ευρώ (-43% ετήσια πτώση) και καθαρά κέρδη 94 εκατ. ευρώ, από 191 εκατ. ευρώ το 1Q24.

Παράλληλα, η MOH έχει να αντιμετωπίσει υψηλές εκροές ρευστότητας: η πληρωμή του έκτακτου φόρου αλληλεγγύης ύψους 250 εκατ. ευρώ και η εξαγορά της Helector με 115 εκατ. ευρώ αναμένεται να οδηγήσουν σε αρνητικό ελεύθερο ταμειακό ρεύμα (FCF) περίπου 300 εκατ. ευρώ. Ως αποτέλεσμα, το καθαρό χρέος προβλέπεται να αυξηθεί στα 2 δισ. ευρώ, από 1,7 δισ. ευρώ στο τέλος του 2024.

Διύλιση: Μειωμένη Παραγωγή και Κερδοφορία, Σταθεροποίηση Περιθωρίων

Η απόδοση του διυλιστηρίου παραμένει μειωμένη, με την παραγωγή να εκτιμάται στο 80% της ονομαστικής δυναμικότητας, λόγω των συνεπειών της πυρκαγιάς που σημειώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2024. Οι συνολικές πωλήσεις εκτιμώνται στα 3 εκατ. τόνους, μειωμένες κατά περίπου 10% σε ετήσια βάση.

Από πλευράς περιθωρίων, η εικόνα είναι μικτή. Το «καθαρό» μικτό περιθώριο διύλισης ανέρχεται σε 9,6 δολάρια/βαρέλι, αυξημένο σε σύγκριση με τα 8,6 δολάρια του 4ου τριμήνου 2024, αλλά αισθητά χαμηλότερο από τα 15,3 δολάρια του 1ου τριμήνου του προηγούμενου έτους. Η ισχυρότερη ισοτιμία του δολαρίου έναντι του ευρώ (EUR/USD στο 1,051) ευνοεί την κερδοφορία, αλλά η πίεση από τη μειωμένη παραγωγή παραμένει έντονη.

Το προσαρμοσμένο EBITDA του κλάδου εκτιμάται στα 145 εκατ. ευρώ, αυξημένο από τα 105 εκατ. ευρώ του προηγούμενου τριμήνου, αλλά σημαντικά μειωμένο από τα 263 εκατ. ευρώ του 1Q24. Λαμβάνοντας υπόψη τις αποθεματικές απώλειες, το IFRS EBITDA υπολογίζεται στα 135 εκατ. ευρώ, σχεδόν 50% χαμηλότερο σε ετήσια βάση.

Εμπορία: Θετική συμβολή από την εγχώρια αγορά

Ο τομέας εμπορίας (marketing) παρουσιάζει σχετικά θετική εικόνα, ενισχυμένος από την αυξημένη εγχώρια ζήτηση, κυρίως λόγω των βαρύτερων χειμερινών συνθηκών και της αυξημένης κατανάλωσης πετρελαίου θέρμανσης. Τα περιθώρια παραμένουν ικανοποιητικά τόσο στο εγχώριο όσο και στο διεθνές δίκτυο λιανικής, με το EBITDA του τομέα να υπολογίζεται στα 31 εκατ. ευρώ, αυξημένο ελαφρώς σε ετήσια βάση.

Ηλεκτρισμός και Φυσικό Αέριο: Υποχώρηση Κερδών

Στον τομέα της ενέργειας (Power & Gas), οι προκλήσεις είναι εντονότερες. Ο αυξημένος ανταγωνισμός, σε συνδυασμό με τις υψηλότερες τιμές χονδρικής ηλεκτρικής ενέργειας, συμπιέζουν τα περιθώρια των λιανικών παρόχων — συμπεριλαμβανομένης της NRG, θυγατρικής της MOH. Παράλληλα, οι χαμηλοί «ανεμολογικοί» συντελεστές από το δυναμικό των 839MW ΑΠΕ επηρεάζουν αρνητικά την παραγωγικότητα.

Το EBITDA του τομέα αναμένεται να υποχωρήσει στα 30 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας πτώση 39% σε ετήσια βάση. Πρόκειται για μια επίδοση που αντικατοπτρίζει την υψηλή ευαισθησία του ενεργειακού τομέα σε εξωτερικούς παράγοντες.

Προοπτικές για το 2025: Ανάκαμψη εν όψει, αλλά με επιφυλάξεις

Παρά την αρνητική βάση σύγκρισης και τις πιέσεις στο πρώτο τρίμηνο, η Optima Bank επισημαίνει ότι η MOH παραμένει σε τροχιά ανάκαμψης, εφόσον επιβεβαιωθούν οι θετικές εξελίξεις που αναμένονται στη συνέχεια του έτους:

  • Αποκατάσταση της μονάδας απόσταξης εντός του 3ου τριμήνου.
  • Εμπορική λειτουργία του νέου σταθμού CCGT στην Κομοτηνή το ίδιο διάστημα.
  • Λειτουργία του νέου propylene splitter, με ετήσια συνεισφορά EBITDA άνω των 30 εκατ. ευρώ.
  • Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα διαχείρισης αποβλήτων, μετά και την εξαγορά της Helector.

Για το σύνολο του 2025, η Optima διατηρεί εκτίμηση για EBITDA στα 944 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 482 εκατ. ευρώ. Υπό αυτό το πρίσμα, η μετοχή της MOH διαπραγματεύεται σήμερα με P/E 5,2x για το 2025, ήτοι 34% χαμηλότερα από το μέσο κυκλικό P/E των 7,9x.

Η Optima Bank διατηρεί σύσταση “Αγορά” για τη μετοχή, βλέποντας σημαντικό περιθώριο ανόδου από τα τρέχοντα επίπεδα.

 

Ινδία: Σε υψηλό 10 μηνών οι εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου

Οι εισαγωγές ρωσικού αργού της Ινδίας θα φτάσουν κοντά στα 1,8 εκατ. bpd τον Μάιο, στο υψηλότερο των τελευταίων 10 μηνών, σύμφωνα με τα στοιχεία του Kpler.

Η ζήτηση από τον τρίτο μεγαλύτερο εισαγωγέα και καταναλωτή πετρελαίου αναμένεται να διατηρηθεί έως τον Ιούλιο, καθώς τα ινδικά διυλιστήρια έχουν κάνει παραγγελίες για περισσότερα από 10 φορτία αργού πετρελαίου που θα παραδοθούν τον Ιούνιο.

Οι αγορές έλαβαν χώρα πριν τεθεί σε ισχύ το 17ο πακέτο κυρώσεων που θέτει στο στόχαστρο τον σκιώδη στόλο της Ρωσίας.

 

Shell GO+: Το ανανεωμένο πρόγραμμα πιστότητας προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους πελάτες πρατηρίων Shell

Η Coral Α.Ε. – Shell Licensee παρουσιάζει το Shell GO+, το ανανεωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης που υπόσχεται να κάνει κάθε επίσκεψη στα πρατήρια Shell ακόμη πιο απολαυστική!

Με το μήνυμα «Σκέψου περισσότερα», το Shell GO+ έρχεται να εμπλουτίσει την καθημερινή εμπειρία των καταναλωτών, προσφέροντας πόντους, προνόμια, διαγωνισμούς και αποκλειστικές συνεργασίες, τόσο στα πρατήρια Shell όσο και μέσω της εφαρμογής Shell GO+ app.

Το πρόγραμμα επιβράβευσης της Coral Α.Ε. – Shell Licensee έχει μία επιτυχημένη πορεία 23 χρόνων, ξεκινώντας το 2001 ως Shell Smart Club – το πρώτο πρόγραμμα ανταμοιβής στην ελληνική αγορά καυσίμων. Από τον Δεκέμβριο του 2024 ξεκινάει μια νέα εποχή ως Shell GO+, λειτουργώντας με κοινά χαρακτηριστικά και στα πρατήρια της εταιρείας στην Κύπρο.

Τα μέλη του Shell GO+ μπορούν να:

  • Κερδίζουν πόντους με κάθε αγορά καυσίμων, προϊόντων ή υπηρεσιών στα πρατήρια Shell και μέσω συνεργατών του προγράμματος.
  • Εξαργυρώνουν πόντους για εκπτώσεις ή δώρα στα πρατήρια Shell ή στο e-shop allSmart.gr.
  • Συμμετέχουν σε διαγωνισμούς, προωθητικές ενέργειες και gamified εμπειρίες όπως τα «Spin to Win» και «Count to Win».
  • Επωφελούνται από στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες όπως η nrg, το Cosmote Deals For You, και άλλες.
  • Η εγγραφή στην εφαρμογή Shell GO+ γίνεται εύκολα και γρήγορα μέσω smartphone. Tα νέα μέλη με άυλη κάρτα ή  τα μέλη που συνδέουν την υφιστάμενη πλαστική κάρτα τους για 1η φορά στο app κερδίζουν 200 πόντους μετά την πρώτη τους συναλλαγή σε ένα πρατήριο Shell.

Γιατί το Shell GO+ ξεχωρίζει;

  • Είναι προσωποποιημένο: Μέσω του app, οι πελάτες βλέπουν τις δικές τους προσφορές, πόντους και ανταμοιβές.
  • Είναι πλούσιο σε δυνατότητες: Δεν περιορίζεται μόνο στην αγορά καυσίμων. Ανταμείβει την αγορά προϊόντων στα καταστήματα ευκολίας, τις υπηρεσίες πλυσίματος, τον καφέ ή το σνακ, ακόμα και την αγορά υγραερίου και πετρελαίου θέρμανσης.
  • Είναι ευέλικτο: Οι πόντοι μπορούν να εξαργυρωθούν είτε στα πρατήρια, είτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα allSmart.gr, που προσφέρει περισσότερες από 40.000 επιλογές προϊόντων.
  • Είναι διασκεδαστικό και καινοτόμο: Ενσωματώνει στοιχεία gamification, όπως το Spin to Win και το Count to Win, προσφέροντας επιπλέον επιβραβεύσεις που ενισχύουν τη σύνδεση του πελάτη με το brand.
  • Είναι φιλικό στη χρήση: Μέσα από την  εφαρμογή Shell GO+, τα μέλη έχουν ανά πάσα στιγμή τον πλήρη έλεγχο των πόντων και των ανταμοιβών τους, ενημερώνονται για όλες τις ισχύουσες προσφορές, εντοπίζουν το πλησιέστερο πρατήριο Shell που εξυπηρετεί τις ανάγκες τους και μοιράζονται την άποψή τους μετά από κάθε επίσκεψη.
  • Αποτελεί μια δυναμική πλατφόρμα για τη σύναψη νέων στρατηγικών συνεργασιών με στόχο να προσφέρουμε επιπρόσθετη αξία και μοναδικές εμπειρίες στους καταναλωτές.

Η κα Κίρκη Καλατζή, Γενική Διευθύντρια της Coral Α.Ε. – Shell Licensee δήλωσε σχετικά:

«Το Shell GO+ δεν είναι απλώς ένα πρόγραμμα επιβράβευσης. Είναι μια ολοκληρωμένη εμπειρία που βασίζεται στις ανάγκες του σύγχρονου οδηγού και ενσωματώνεται πλήρως στην καθημερινότητά του. Στόχος του προγράμματος είναι να επιβραβεύει σταθερά την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των πελατών, προσφέροντας πραγματική αξία σε κάθε επίσκεψη στα πρατήρια Shell. Από τη συλλογή πόντων μέσω πρατηρίων, e-commerce και στρατηγικών συνεργασιών, μέχρι την άμεση εξαργύρωση και τη συμμετοχή σε φιλανθρωπικές δράσεις, όπως η στήριξη του The Love Van, το πρόγραμμα ενισχύει την αφοσίωση και προσφέρει αξία σε κάθε επαφή του πελάτη με το brand.»

ΠΗΓΗ:energypress.gr

 

Ξεκινά το Πρόγραμμα πρακτικής άσκησης Empowering Interns - Υποβάλετε την αίτησή σας

Το Empowering Interns είναι το θερινό μας πρόγραμμα πρακτικής άσκησης, μέσα από το οποίο προσφέρουμε σε φοιτητές και νέους επιστήμονες την ε...