Πέμπτη, Ιουλίου 31, 2025
Τετάρτη, Ιουλίου 30, 2025
Motor Oil & Βαρδινογιάννειο Ίδρυμα: Δωρεά νέων μονάδων αφαλάτωσης στην Κορινθία
Νέες μονάδες αφαλάτωσης εγκαταστάθηκαν στις δημοτικές κοινότητες Αγίων Θεοδώρων, Ισθμίας και Λουτρακίου του δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων στην Κορινθία, με δωρεά του Βαρδινογιάννειου Ιδρύματος και της Motor Oil, για την αντιμετώπιση του προβλήματος της επάρκειας και της ποιότητας του νερού.
H δωρεά πραγματοποιείται στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας, μεταξύ των δήμων και του Βαρδινογιάννειου Ιδρύματος, το οποίο στοχεύει σε έργα κοινής ωφέλειας και υποδομών, με γνώμονα τη βελτίωση της ζωής των δημοτών, σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές.
Συγκεκριμένα, η δωρεά αφορά στην προμήθεια και εγκατάσταση:
- Μίας μονάδας αφαλάτωσης θαλασσινού νερού δυναμικότητας 1.000 κυβικών μέτρων στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων
- 2 μονάδων αφαλάτωσης θαλασσινού νερού δυναμικότητας 500 κυβικών μέτρων στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων
- 4 μονάδων αφαλάτωσης θαλασσινού νερού δυναμικότητας 500 κυβικών μέτρων στην δημοτική κοινότητα Ισθμίας (φωτογραφία επάνω)
- Μίας μονάδας αφαλάτωσης υφάλμυρου νερού δυναμικότητας 500 κυβικών μέτρων στην δημοτική κοινότητα Λουτρακίου – Περαχώρας.
Ήδη βρίσκεται σε λειτουργία η πρώτη μονάδα αφαλάτωσης θαλασσινού νερού δυναμικότητας 1.000 κυβικών μέτρων στους Αγίους Θεοδώρους, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες εγκατάστασης δύο μονάδων αφαλάτωσης θαλασσινού νερού στην δημοτική κοινότητα Ισθμίας και μιας μονάδας αφαλάτωσης υφάλμυρου νερού στην δημοτική κοινότητα Λουτρακίου-Περαχώρας.
H Motor Oil τονίζει πως «λειτουργεί διαχρονικά θέτοντας έμπρακτα στο επίκεντρο την ενίσχυση της ανάπτυξης, της ευημερίας και της προόδου των τοπικών κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται, από την ίδρυσή της έως σήμερα.
Διατηρώντας σταθερά τις αξίες και τις αρχές του, ο Όμιλος Motor Oil προχωρά με συνέπεια και προσφέρει με έργα και πρωτοβουλίες για την υποστήριξη των αναγκών των κατοίκων».
ΠΗΗΓΗ:www.naftemporiki.gr
Αντώνης Μουντούρης (HELLENiQ ENERGY): Η πράσινη μετάβαση πρέπει να γίνει στην κατάλληλη ταχύτητα
Στόχος της HELLENiQ ENERGY είναι η δημιουργία αξίας για όλους και ο στόχος αυτός υλοποιείται μέσα από τους τρεις πυλώνες που περιλαμβάνει το πλάνο Vision 2025 του ομίλου.
Αυτό τονίζει, μιλώντας στο CNN Greece ο κ. Αντώνης Μουντούρης, Διευθυντής Υγιεινής, Ασφάλειας, Περιβάλλοντος & Βιώσιμης Ανάπτυξης της HELLENiQ ENERGY.
Παράλληλα, αναφερόμενος στο ζήτημα της πράσινης μετάβασης, αναφέφει χαρακτηριστικά ότι αυτή «πρέπει να γίνει στην κατάλληλη ταχύτητα» καθώς – στη σκιά των πρόσφατων γεωπολιτικών εξελίξεων σε διεθνές επίπεδο, «πρέπει να προσαρμοστούμε σε μια χαμηλότερη ταχύτητα μετάβασης», χωρίς αυτό να σημαίνει πως σταματά η προσπάθεια για την μετάβαση σε έναν κόσμο μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος.
Συγκεκριμένα, για τη HELLENiQ ENERGY, στόχος είναι το 1GW από έργα ΑΠΕ το 2026, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή δέσμευσή της για την επιτάχυνση της πράσινης μετάβασης.
Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δίνει ο κ. Μουντούρης στη σημασία αλλά και την αξία της τεχνολογίας ως καταλύτη ανάπτυξης, ειδικά στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Όπως τονίζει χαρακτηριστικά, για τη HELLENiQ ENERGY τα οφέλη από τον ψηφιακό μετασχηματισμό είναι 50 εκατ. ευρώ το χρόνο, ενώ παράδειγμα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στης πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει για τη βέλτιστη αξιοποίηση των νέων ψηφιακών εργαλείων με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας.
ΠΗΓΗ:www.cnn.gr
Ο "πράσινος" μετασχηματισμός του Ομίλου Motor Oil
Η Έλενα Αθουσάκη μιλά για την ESG μετάβαση και τις επενδύσεις 4 δισ. ευρώ σε καθαρές μορφές ενέργειας και την πρόκληση να ενώσεις την ενεργειακή ασφάλεια με την περιβαλλοντική υπευθυνότητα
- Ποια είναι η στρατηγική του Ομίλου Motor Oil για την ενσωμάτωση της αειφορίας σε όλο το φάσμα των επιχειρησιακών του δραστηριοτήτων;
Ο Όμιλος αντιλαμβάνεται τη βιωσιμότητα ως μια συνεχή πορεία, όχι απλώς ως περιβαλλοντικό "περιτύλιγμα". Στη Motor Oil έχουμε υιοθετήσει μια πλήρως ενοποιημένη ESG στρατηγική, που διαπερνά κάθε δραστηριότητα. Ξεκινά από τον εκσυγχρονισμό του διυλιστηρίου της Κορίνθου, συνεχίζει με σημαντικές επενδύσεις σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας μέσω της θυγατρικής MORE και επεκτείνεται σε καινοτόμα projects, όπως χρήση εναλλακτικών καυσίμων και εφαρμογή κυκλικής οικονομίας. Οραματιζόμαστε μια Motor Oil που εξελίσσεται από παραδοσιακή εταιρεία διύλισης σε ολοκληρωμένο και ανθεκτικό ενεργειακό όμιλο, πρωτοπόρο στη βιωσιμότητα και την καινοτομία. Η στρατηγική μας ευθυγραμμίζεται πλήρως με τις ευρωπαϊκές κατευθυντήριες γραμμές για τον ενεργειακό μετασχηματισμό και αποτυπώνεται σε ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο ύψους 4 δισ. ευρώ για τα επόμενα έτη, εξασφαλίζοντας ασφάλεια, ανταγωνιστικότητα και περιβαλλοντική υπευθυνότητα.
- Πώς ανταποκρίνεστε στην πίεση των θεσμικών επενδυτών για μετρήσιμα αποτελέσματα ESG; Τι δείχνουν οι σημερινές επιδόσεις;
Απαντούμε στην ανάγκη για διαφάνεια και μετρήσιμα αποτελέσματα ευθυγραμμίζοντας τη δημοσιοποίηση ESG με EU Taxonomy και τον νόμο 5164/2024. Η Επιτροπή Βιώσιμης Ανάπτυξης του Δ.Σ. επιβλέπει στόχους και δράσεις ESG. Το 2024 σημειώθηκαν πολύ σημαντικές επιδόσεις: το 44,4% του CapEx κατευθύνθηκε σε βιώσιμες δράσεις (αύξηση 18,5% έναντι 2023), ενώ η εξοικονόμηση CO₂ έφτασε τους 821.000 τόνους ετησίως. Η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας μειώθηκε κατά 8,6%, η κατανάλωση νερού κατά 9,3% και η ανακύκλωση αποβλήτων αυξήθηκε κατά 125%, ενισχύοντας αισθητά την περιβαλλοντική μας αποδοτικότητα. Επιπλέον, βελτιώσαμε βαθμολογίες ESG: στον δείκτη S&P φτάσαμε στο 52/100, αποσπάσαμε το Silver Medal από το Ecovadis (73/100, +11 μονάδες), ενώ το CDP μάς αξιολόγησε με "B" για το κλίμα και το νερό. Στον κοινωνικό τομέα, οι ώρες ανά εργαζόμενο εκτοξεύθηκαν από 18,4 σε 37, ενώ οι δωρεές σε τοπικές κοινότητες αυξήθηκαν από 5,5 εκατ. ευρώ σε 6,3 εκατ. ευρώ – όλα χωρίς παράβαση ηθικών κανόνων.
- Ποιες είναι οι βασικές προκλήσεις στην πορεία προς τη βιώσιμη μετάβαση και πώς τις διαχειρίζεστε;
Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να εξισορροπήσουμε την ενεργειακή ασφάλεια με την ταχύτητα της πράσινης μετάβασης. Σε περιόδους γεωπολιτικής αβεβαιότητας, πρέπει να διατηρούμε την παροχή ενέργειας σταθερή, ενώ ταυτόχρονα μειώνουμε το ανθρακικό αποτύπωμα. Διαχειριζόμαστε αυτό το δίλημμα μέσα από πιλοτικά έργα υψηλής τεχνολογίας, όπως IRIS, TRIERES και EPHYRA, που υποστηρίζονται από ευρωπαϊκά κονδύλια και συνεργασίες με ερευνητικά κέντρα και την Πολιτεία ώστε να επιταχύνουμε την ωρίμανση τεχνολογιών όπως το πράσινο υδρογόνο και CCUS.
Παράλληλα, δίνουμε έμφαση στην ενδυνάμωση ανθρώπινου δυναμικού, καθώς και στην ενημέρωση και εκπαίδευση της κοινωνίας. Εσωτερικά, επενδύουμε σε συνεχείς εκπαιδευτικές δραστηριότητες για να αποκτήσουμε τις απαραίτητες δεξιότητες της πράσινης οικονομίας. Επίσης, προωθούμε πρωτοβουλίες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ενεργειακή μετάβαση, με στόχο να αυξήσουμε τη συμμετοχή και τη συναίνεση των πολιτών, καθώς, χωρίς ενεργό κοινωνική στήριξη, καμία τεχνολογική ή επιχειρησιακή αλλαγή δεν μπορεί να προχωρήσει βιώσιμα.
- Ποιες είναι οι βασικές επενδύσεις του Ομίλου στις ΑΠΕ και πώς τις βλέπετε να εξελίσσονται;
Ο ρόλος των ΑΠΕ στο μέλλον της Motor Oil διαγράφεται καταλυτικός. Οι ανανεώσιμες δραστηριότητες αποτελούν πλέον έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης του Ομίλου, παράλληλα με τις παραδοσιακές δραστηριότητες. Μέχρι σήμερα, μέσω της θυγατρικής MORE, έχουμε φτάσει τα 839 MW εγκατεστημένης ισχύος κυρίως αιολικών πάρκων. Ο στόχος είναι να φτάσουμε τα 2 GW καθαρής ενέργειας μέχρι το 2030.
Υλοποιούμε έργα αποθήκευσης ενέργειας και αναπτύσσουμε συνεργασίες.
Οραματιζόμαστε έναν Όμιλο όπου οι ΑΠΕ θα συνυπάρχουν αρμονικά με τις υπόλοιπες επιχειρηματικές μονάδες, μετατρέποντας τη Motor Oil σε ηγέτη της ενεργειακής μετάβασης στην περιοχή. Η στροφή αυτή προς τις καθαρές μορφές ενέργειας δεν είναι απλώς μια υποχρέωση λόγω ESG, είναι και μια μεγάλη επιχειρηματική ευκαιρία για καινοτομία, ανάπτυξη και δημιουργία αξίας για τους μετόχους μακροπρόθεσμα.
- Ποιες τάσεις πιστεύετε ότι θα διαμορφώσουν τα επόμενα κρίσιμα βήματα βιωσιμότητας στον ενεργειακό κλάδο;
Οι κρίσιμες τάσεις διαμόρφωσης των επόμενων βημάτων βιωσιμότητας στον κλάδο της ενέργειας είναι η εκρηκτική ανάπτυξη ΑΠΕ και αποθήκευσης, το πράσινο υδρογόνο σε βιομηχανική κλίμακα, η χρήση βιοκαυσίμων και συνθετικών καυσίμων, η ψηφιοποίηση με AI/IoT για realtime ESG μετρήσεις, η διείσδυση CCUS και κυκλικής οικονομίας στη βαριά βιομηχανία, και η ενσωμάτωση ESG στα ρυθμιστικά και χρηματοπιστωτικά πλαίσια, καθώς πλέον η ESG συμμόρφωση αποτελεί προϋπόθεση για πρόσβαση σε κεφάλαια, με τις επενδύσεις στην καθαρή ενέργεια να φτάνουν νέο ρεκόρ 2,1 τρισ. δολ. το 2024.
ΠΗΓΗ:www.capital.gr
Οι προτάσεις της Motor Oil για το μέλλον του βιομεθανίου στην Ελλάδα
Σαφές στίγμα για το πλαίσιο ανάπτυξης της αγοράς βιομεθανίου στην Ελλάδα δίνει η Motor Oil, στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης που διεξάγει η ΡΑΑΕΥ για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στον Κώδικα Διαχείρισης του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΕΣΦΑ) μετά την ψήφιση από τη Βουλή των διατάξεων για τα ανανεώσιμα αέρια και συγκεκριμένα το υδρογόνο και το βιομεθάνιο.
Η εταιρεία χαιρετίζει την πρωτοβουλία και επισημαίνει τη στρατηγική σημασία της εισαγωγής του βιομεθανίου στο ενεργειακό μείγμα της χώρας, ωστόσο διατυπώνει σειρά επισημάνσεων με στόχο τη διαμόρφωση ενός ρυθμιστικού πλαισίου που θα ευνοεί τις επενδύσεις, θα εξασφαλίζει ίσους όρους πρόσβασης και θα προωθεί την ανάπτυξη μιας βιώσιμης αγοράς με διαφάνεια και ανταγωνιστικότητα.
Στο πλαίσιο αυτό, ζητεί να διασφαλιστεί ότι το βιομεθάνιο δεν θα αντιμετωπίζεται ως φυσικό αέριο «δεύτερης κατηγορίας», αλλά ότι θα μπορεί να εντάσσεται ομαλά και χωρίς διακρίσεις στο δίκτυο. Η Motor Oil προειδοποιεί ότι η υπερβολική αυστηρότητα στις τεχνικές προδιαγραφές ή οι ασαφείς διαδικασίες μπορεί να λειτουργήσουν αποτρεπτικά για τη διείσδυση των πρώτων έργων και καλεί τη Ρυθμιστική Αρχή να επανεξετάσει συγκεκριμένα σημεία του Κώδικα που υπέβαλε προς έγκριση ο ΔΕΣΦΑ. Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά, «δεν θα πρέπει να υφίσταται δυνατότητα απόρριψης του βιομεθανίου με αόριστες ή ανεπαρκώς αιτιολογημένες αποφάσεις του Διαχειριστή». Ζητά, συνεπώς, κάθε ενδεχόμενη άρνηση παραλαβής να τεκμηριώνεται επιστημονικά και να κοινοποιείται εγκαίρως στους παραγωγούς, με πρόβλεψη ελαχιστοποίησης των επιπτώσεων στις εγκαταστάσεις τους.
Έμφαση δίνεται και στο ζήτημα της αντίστροφης ροής του δικτύου, με την εταιρεία να υπογραμμίζει ότι οι σχετικές επενδύσεις δεν θα πρέπει να εξαρτώνται από την ευχέρεια του Διαχειριστή, δεδομένου ότι, όπως αναφέρει, η δυνατότητα αντίστροφης ροής αποτελεί προϋπόθεση για την ουσιαστική πρόσβαση των ανανεώσιμων αερίων στο δίκτυο, σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές κατευθύνσεις. Παράλληλα, εισηγείται τροποποιήσεις στον Κώδικα ώστε να διασφαλίζεται ότι οι μονάδες βιομεθανίου θα τύχουν ευνοϊκής μεταχείρισης, με ξεχωριστά τιμολόγια και κατά προτεραιότητα αξιολόγηση των αιτημάτων σύνδεσης.
Η Motor Oil εστιάζει ιδιαίτερα στο ζήτημα του κόστους σύνδεσης και των τελών χρήσης, υποστηρίζοντας ότι θα πρέπει να αναπτυχθεί διακριτό πλαίσιο κοστολόγησης για το βιομεθάνιο, διαφορετικό από εκείνο που ισχύει για τις μονάδες που εγχέουν φυσικό αέριο. Όπως αναφέρει, οι μονάδες παραγωγής βιομεθανίου έχουν εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά μεγέθους, τοποθεσίας και λειτουργίας, γεγονός που καθιστά ανεφάρμοστη τη λογική του «ενιαίου τιμολογίου». Ζητεί, επομένως, να προσδιοριστούν ειδικές μοναδιαίες τιμές, βασισμένες στο κόστος που αντιστοιχεί ρεαλιστικά στις ανάγκες και τα δεδομένα των έργων βιομεθανίου. Προτείνει επίσης, για λόγους διαφάνειας και προβλεψιμότητας, να δημοσιεύεται κατάλογος με τις τιμές αυτές ανά τύπο έργου, ώστε να παρέχεται καθοδήγηση στους υποψήφιους επενδυτές και να αποφεύγονται καθυστερήσεις λόγω κατά περίπτωση διαπραγματεύσεων.
Αναλυτική είναι και η τοποθέτηση της εταιρείας σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του καυσίμου. Ζητεί την αναθεώρηση του ορίου για την ελάχιστη περιεκτικότητα σε μεθάνιο – που σήμερα τίθεται στο 95% – τονίζοντας ότι πρόκειται για εξαιρετικά υψηλό όριο που δεν ανταποκρίνεται στις συνθήκες της εγχώριας παραγωγής. Προτείνει, ως μεταβατικό μέτρο, να δοθεί η δυνατότητα περιορισμένης απόκλισης, αντίστοιχης με εκείνη που ισχύει για το υγροποιημένο φυσικό αέριο, ώστε να καταστεί εφικτή η εκκίνηση των πρώτων έργων.
Σε ό,τι αφορά τις υποδομές, η Motor Oil θεωρεί απαραίτητο να διευκρινιστεί ότι το κόστος εγκατάστασης Μονάδων Ελέγχου και Μέτρησης (ΜΕΜ) δεν πρέπει να βαραίνει τους παραγωγούς, αλλά να εντάσσεται στη ρυθμιζόμενη περιουσιακή βάση του Διαχειριστή, σύμφωνα με όσα προβλέπει και ο νέος νόμος για το βιομεθάνιο. Επιπλέον, εισηγείται προσθήκη ειδικής διάταξης στον Κώδικα για τις περιπτώσεις όπου η μονάδα δεν έχει άμεση πρόσβαση στο ΕΣΦΑ και απαιτείται μεταφορά μέσω CNG ή LNG, με πρόβλεψη αποζημίωσης για το κόστος συμπίεσης ή υγροποίησης.
Τέλος, στο πεδίο του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης, η Motor Oil εκφράζει έντονο προβληματισμό για τον αργό ρυθμό με τον οποίο εντάσσονται νέα έργα στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΕΣΦΑ. Υποστηρίζει ότι απαιτείται μεγαλύτερη ευελιξία και προτείνει τη διεύρυνση της διαδικασίας των «Μικρών Έργων» χωρίς να απαιτείται τροποποίηση του συνολικού προγράμματος. Κατά την εταιρεία, η δυνατότητα άμεσης σύνδεσης μικρών μονάδων μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης για την ανάπτυξη της αγοράς, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των επενδυτών και επιταχύνοντας την εμπορική αξιοποίηση του βιομεθανίου σε εθνικό επίπεδο.
ΠΗΓΗ:www.ienergeia.gr
Σταθερές οι τιμές του πετρελαίου μετά τα κέρδη λόγω του τελεσιγράφου Τραμπ προς τη Ρωσία
Σταθεροποιητικές τάσεις παρατηρούνται στις τιμές του πετρελαίου την Τετάρτη, μετά την αύξηση άνω του 3% την Τρίτη, καθώς επανήλθαν στο προσκήνιο οι πιθανές ελλείψεις στην προσφορά μετά την ανακοίνωση του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ότι δίνει στη Μόσχα προθεσμία-εξπρές για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία.
Συγκεκριμένα, τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του brent σημείωσαν απώλειες κατά 0,12% στα 72,40 δολάρια ανά βαρέλι, ενώ το αμερικανικό αργό (WTI) μειώθηκε κατά 0,23% στα 69,04 δολάρια ανά βαρέλι.
Σημειώνεται ότι, και τα δύο συμβόλαια είχαν κλείσει την Τρίτη στα υψηλότερα επίπεδα από τις 20 Ιουνίου.
Υπενθυμίζεται ότι, ο Τραμπ δήλωσε την Τρίτη ότι θα ξεκινήσει την επιβολή μέτρων κατά της Ρωσίας, συμπεριλαμβανομένων δευτερογενών δασμών 100% στους εμπορικούς της εταίρους, εάν δεν σημειωθεί πρόοδος στον τερματισμό του πολέμου εντός 10-12 ημερών, μεταφέροντας νωρίτερα την προηγούμενη προθεσμία των 50 ημερών.
«Δευτερογενείς δασμοί 100% σε ισχύ θα προκαλούσαν δραστική ανατροπή στην αγορά πετρελαίου. Πολλοί βασικοί αγοραστές ρωσικού πετρελαίου πιθανόν να διστάσουν να συνεχίσουν τις αγορές, ιδίως μεγάλοι εμπορικοί εταίροι των ΗΠΑ», ανέφεραν αναλυτές της ING σε σημείωμα.
«Παρότι αυτό δίνει στον ΟΠΕΚ+ περιθώριο να αρχίσει να χαλαρώνει επιπλέον περικοπές στην προσφορά, η αγορά θα παραμείνει ελλειμματική σε ένα σενάριο χειρότερης περίπτωσης». πρόσθεσαν.
Οι ΗΠΑ είχαν προειδοποιήσει την Κίνα, τον μεγαλύτερο αγοραστή ρωσικού πετρελαίου, ότι θα μπορούσε να αντιμετωπίσει υψηλούς δασμούς εάν συνεχίσει τις αγορές, δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ Σκοτ Μπέσεντ σε συνέντευξη Τύπου στη Στοκχόλμη, όπου διεξάγονταν εμπορικές συνομιλίες με την ΕΕ.
Αναλυτές της JP Morgan σημείωσαν σε δικό τους σημείωμα ότι ενώ είναι απίθανο η Κίνα να συμμορφωθεί με τις αμερικανικές κυρώσεις, η Ινδία έχει δώσει σήμα ότι ενδέχεται να το πράξει, γεγονός που θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο 2,3 εκατομμύρια βαρέλια ρωσικών εξαγωγών πετρελαίου την ημέρα.
Υπενθυμίζεται, επίσης, ότι ΗΠΑ και η ΕΕ απέφυγαν έναν εμπορικό πόλεμο με μια συμφωνία που περιλαμβάνει δασμούς 15% των ΗΠΑ στις ευρωπαϊκές εισαγωγές, περιορίζοντας τις ανησυχίες για τις επιπτώσεις των εμπορικών εντάσεων στην οικονομική ανάπτυξη και παρέχοντας περαιτέρω στήριξη στις τιμές του πετρελαίου.
Στη Βενεζουέλα, ξένοι εταίροι της κρατικής πετρελαϊκής εταιρείας PDVSA εξακολουθούν να αναμένουν εγκρίσεις από τις ΗΠΑ για να δραστηριοποιηθούν στη χώρα που τελεί υπό κυρώσεις, μετά τις σχετικές συνομιλίες την περασμένη εβδομάδα – κάτι που θα μπορούσε να επιστρέψει μέρος της προσφοράς στην αγορά και δυνητικά να μειώσει την ανοδική πίεση στις τιμές.
Την ίδια ώρα, ανοδικά κινήθηκε και η τιμή του φυσικού αερίου κατά 1,92% στα 35,40 ευρώ ανά μεγαβατώρα.
ΠΗΓΗ:energypress.gr
HELLENiQ ENERGY: Από τη συνείδηση στη δράση για το περιβάλλον
Η HELLENiQ ENERGY προσανατολίζεται σταθερά προς τη βιώσιμη ανάπτυξη, ενσωματώνοντας το περιβάλλον και την κοινωνία στον πυρήνα της στρατηγικ...

-
Εργαζόμενη στις μονάδες διύλισης στις Βιομηχανικές Εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ στον Ασπρόπυργο τραυματίστηκε εν ώρα εργασίας, την Παρασκευή 4 Απρ...
-
Η εταιρεία Ελληνικά Πετρέλαια (ΕΛΠΕ) προχωρά σε νέες προσλήψεις για υποψηφίους τριών ειδικοτήτων. ΕΛΠΕ: Ειδικότητες και προσόντα για νέες πρ...
-
Ένα από τα βασικά μότο του αείμνηστου Βαρδή Βαρδινογιάννη αναφορικά με την Motor Oil έλεγε πως: «όπως σέβονται την εταιρεία οι εργαζόμενοι, ...